Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bertus91
bertus91
Beste iedereen,
Ik ben bert 25 jaar oud en ik houd van sporten.
Ik organiseer in de zomer (zwart) buiten sport activiteiten in de vorm van een bootcamp.
Hier komen nu zo'n +- 30 mensen op af wat mij €300 per maand oplevert
Zelf doe ik erg veel aan krachttraining thuis, voornamelijk strongman trainigen.,
Dit is dus erg anders als normaal trainen in een sportschool.
Nu denk ik dat er hier in de regio best vraag naar is en ik wil hier wat mee doen.
Ik was al van plan om ooit een loods te huren om zelf in te sporten maar als ik dit kan combineren met les les geven komt dit mooi uit.
Dit doe ik overigens allemaal naast mijn fulltime baan.
Mijn plan / vraag: (en misschien denk ik wel heel simpel hoor)
Ik huur een loods , geef daar binnen de bootcamps.
Ik geef personal training.
En ik verkoop losse abonnomenten voor in de avond uurtjes.
En ik zal ongetwijfeld een aantal verzekeringen nodig hebben.
Dit wil en moet! Ik echt realiseren... Dit is echt mijn levensdoel en droom.
Van sport heb ik verstand, van marketing ook redelijk.
Maar van de rest..... Waar begin ik?
Dit is niet zomaar een opvliegend idee, ik besteed echt elk vrij uurtje aan leren en lezen mbt sport.
Elke ochtend gaat de wekker om 3:00 zodat ik lekker firs ben , 2 uur me vol kan concentreren om vervolgens naar mn werk te gaan.
Vrije tijd heb ik al 1/2 jaar niet meer, vrienden en familie heb ik vaarwel gezegd en met mijn werkgever afgesproken dat ik nooit meer over-werk.
Wie o wie kan mij wat handsvaten geven zodat ik weet waar ik moet beginnen.
Dit scheelt mij waarschijnlijk een berg tijd ivm alles zelf uitvinden.
Groet,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56006-sportschool-openen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag