Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 Waar we nu aan denken is het volgende: De 20/40/60/80 meest recent actieve onderwerpen op Higherlevel.nl: De getallen zijn dan aanklikbaar, minus degene die je al reeds gekozen hebt. Lijkt me denk ik ook goed werken, en redelijk intuïtief? Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 31 mei 2005 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 31 mei 2005 Dat kan ook nog, of je knutselt een semi-select in elkaar met divjes net zoals het menu.. mogelijkheden zat, al klinkt deze wat bewerkelijk ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 31 mei 2005 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 31 mei 2005 Geinig ik lees dit: De 20 meest recent actieve onderwerpen op Higherlevel.nl: En ik tel er 40, (mijn voorkeur instelling) Synergeon Link naar reactie
Michiel Hakvoort Geplaatst: 31 mei 2005 Michiel Hakvoort 44 0 Geplaatst: 31 mei 2005 Geinig ik lees dit: De 20 meest recent actieve onderwerpen op Higherlevel.nl: En ik tel er 40, (mijn voorkeur instelling) Klopt, ik ben bezig de keuzemogelijkheid er weer in te zetten en had besloten dat terwijl ik er mee bezig ben mensen misschien meer gebaat zijn met hun voorkeursinstelling. Link naar reactie
willemj Geplaatst: 31 mei 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 31 mei 2005 Weet niet of ik het een vooruitgang vind. Moet nu meer handelingen doen voor mijn twee meest gebruikte knoppen 'forum' en 'zoek'. De kleur is trouwens (bijna?) hetzelfde als de kop in de fora met de knopjes 'reageer', 'abonneer' etc. Ziet er een beetje vreemd uit. Las gisteren dat MS 'mijn' gaat laten vallen en HL krijgt op dezelfde dag 'mijn account', 'mijn profiel' en 'mijn nieuwe berichten' ;D ;D Link naar reactie
Edward Geplaatst: 31 mei 2005 Edward 3k 90 Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb ook nog mijn bedenkingen over de vraag of dit een verbetering betekent. Het form wordt minder transparant. Het nodigt minder uit, maar misschien is het ook wel een kwestie van gewenning. jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel | Link naar reactie
2thePoint Geplaatst: 31 mei 2005 2thePoint 1,1k 8 Geplaatst: 31 mei 2005 Ik vond de vorige menubalk ook transparanter en overzichtelijker..... Ik moet nog steeds bedenken waar bijvoorbeeld "nieuwe berichten" ook al weer onderzit en dan ben ik "redelijk" bekend op dit forum..... :-\ Maar dat zal wel mijn A-technisch inzicht zijn... :-[ ;) Egbert Punter Link naar reactie
anna82 Geplaatst: 31 mei 2005 anna82 658 13 Geplaatst: 31 mei 2005 als ik klein tipje mag geven: 'home' lijkt me een betere benaming dan 'website', bij die link onder 'higherlevel.nl'. bij 'website' denk ik 'maar daar ben ik toch al', terwijl je bij 'home' meteen denkt 'ah dat is de startpagina'. verder kleine tipje: het staat vaak wat mooier als het menu net zo breed is als de kop zelf. maar dat gaat meer over het puntje op de i. ;) Link naar reactie
willemj Geplaatst: 31 mei 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 31 mei 2005 In IE5 ziet het menu er net even wat anders uit. Moet dat niet knalrood zijn ipv roze als waarschuwing dat de bezoeker een antieke gevaarlijke browser gebruikt ;D Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 1 juni 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 1 juni 2005 Het was even wennen, maar ik heb er verder niet zo'n moeite mee.... Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Camelot Geplaatst: 1 juni 2005 Camelot 841 22 Geplaatst: 1 juni 2005 Ik vond de vorige lay out ook beter. Het zal wel wennen zijn. Voor mensen (met overigens geen antieke browser ;)) van een wat oudere stempel duurt dit proces wat langer. ;D (overigens, ik heb een paar brichten geplaatst maar de berichtenteller blijft haken op 398) www.camelot-legal.nl Link naar reactie
Michiel Hakvoort Geplaatst: 1 juni 2005 Michiel Hakvoort 44 0 Geplaatst: 1 juni 2005 overigens, ik heb een paar brichten geplaatst maar de berichtenteller blijft haken op 398 Dat komt doordat de posts in het Off Topic subforum niet meegeteld worden. Link naar reactie
Ties [r.i.p.] Geplaatst: 1 juni 2005 Ties [r.i.p.] 752 33 Geplaatst: 1 juni 2005 als ik klein tipje mag geven: 'home' lijkt me een betere benaming dan 'website', bij die link onder 'higherlevel.nl'. bij 'website' denk ik 'maar daar ben ik toch al', terwijl je bij 'home' meteen denkt 'ah dat is de startpagina'. verder kleine tipje: het staat vaak wat mooier als het menu net zo breed is als de kop zelf. maar dat gaat meer over het puntje op de i. ;) Hoi Michiel, Ik gebruik deze knop vaak en ik moet zeggen ik ben het met Anna eens: "home" lijkt beter dan "website". Ben je nog van plan hiermee iets te doen? Met vriendelijke groet, Ties In memoriam Link naar reactie
Michiel Hakvoort Geplaatst: 1 juni 2005 Michiel Hakvoort 44 0 Geplaatst: 1 juni 2005 Hoi Michiel, Ik gebruik deze knop vaak en ik moet zeggen ik ben het met Anna eens: "home" lijkt beter dan "website". Ben je nog van plan hiermee iets te doen? Met vriendelijke groet, Ties Wel, om even kort antwoord te geven. Ja. ;) Link naar reactie
anna82 Geplaatst: 1 juni 2005 anna82 658 13 Geplaatst: 1 juni 2005 :) netjes. de pulldown over hoeveel nieuwe berichten je wil zien, kan je anders ook desnoods onderaan de pagina zetten......degenen die het willen gebruiken weten het dan wel vanzelf te vinden. Link naar reactie
willemj Geplaatst: 1 juni 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 1 juni 2005 Inderdaad een vooruitgang. Maar het blijft wel jammer dat, zoals anderen al opmerkten, een aantal functies nu niet meer 1-2-3 zichtbaar is. Bezoekers die niet gaan spelen met het menu vinden bv. wie-wat-waar dus niet (zo snel). Kun je niet een 'snelknopbalk' met wat uitnodigende icoontjes onder het menu zetten? Klein icoontje van een landkaartje voor wie-wat-waar nodigt al meer uit om eens te gaan kijken wat het is. Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 1 juni 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 1 juni 2005 Dat is puur een overgang en gewenning, daar ben ik van overtuigd. Iedereen kijkt uiteindelijk wel even wat er te halen is op deze website, en zó ongewoon zijn submenu's nu ook weer niet ;) Nieuwe features zullen we natuurlijk in het headernieuws blijven introduceren. Link naar reactie
anna82 Geplaatst: 1 juni 2005 anna82 658 13 Geplaatst: 1 juni 2005 ik ben het ook eens met decorum, en 'extra' en 'tools' maakt ook wel nieuwsgierig volgens mij dus dan gaan ze vanzelf met de muis eroverheen et voila. ;) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen