Dropdownmenu's higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Weet niet of ik het een vooruitgang vind. Moet nu meer handelingen doen voor mijn twee meest gebruikte knoppen 'forum' en 'zoek'. De kleur is trouwens (bijna?) hetzelfde als de kop in de fora met de knopjes 'reageer', 'abonneer' etc. Ziet er een beetje vreemd uit.

 

Las gisteren dat MS 'mijn' gaat laten vallen en HL krijgt op dezelfde dag 'mijn account', 'mijn profiel' en 'mijn nieuwe berichten' ;D ;D

Link naar reactie

Ik vond de vorige menubalk ook transparanter en overzichtelijker.....

Ik moet nog steeds bedenken waar bijvoorbeeld "nieuwe berichten" ook al weer onderzit en dan ben ik "redelijk" bekend op dit forum..... :-\

 

Maar dat zal wel mijn A-technisch inzicht zijn... :-[ ;)

Egbert Punter

Link naar reactie

als ik klein tipje mag geven: 'home' lijkt me een betere benaming dan 'website', bij die link onder 'higherlevel.nl'. bij 'website' denk ik 'maar daar ben ik toch al', terwijl je bij 'home' meteen denkt 'ah dat is de startpagina'.

verder kleine tipje: het staat vaak wat mooier als het menu net zo breed is als de kop zelf. maar dat gaat meer over het puntje op de i. ;)

Link naar reactie

Ik vond de vorige lay out ook beter. Het zal wel wennen zijn. Voor mensen (met overigens geen antieke browser ;)) van een wat oudere stempel duurt dit proces wat langer. ;D

 

 

(overigens, ik heb een paar brichten geplaatst maar de berichtenteller blijft haken op 398)

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie

als ik klein tipje mag geven: 'home' lijkt me een betere benaming dan 'website', bij die link onder 'higherlevel.nl'. bij 'website' denk ik 'maar daar ben ik toch al', terwijl je bij 'home' meteen denkt 'ah dat is de startpagina'.

verder kleine tipje: het staat vaak wat mooier als het menu net zo breed is als de kop zelf. maar dat gaat meer over het puntje op de i. ;)

 

Hoi Michiel,

 

Ik gebruik deze knop vaak en ik moet zeggen ik ben het met Anna eens: "home" lijkt beter dan "website". Ben je nog van plan hiermee iets te doen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

 

Link naar reactie

Inderdaad een vooruitgang. Maar het blijft wel jammer dat, zoals anderen al opmerkten, een aantal functies nu niet meer 1-2-3 zichtbaar is. Bezoekers die niet gaan spelen met het menu vinden bv. wie-wat-waar dus niet (zo snel). Kun je niet een 'snelknopbalk' met wat uitnodigende icoontjes onder het menu zetten? Klein icoontje van een landkaartje voor wie-wat-waar nodigt al meer uit om eens te gaan kijken wat het is.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.