Ik run meerdere websites en gebruik al jaren mijn huisadres voor mijn kvk nummer. Eigenlijk wil ik mijn woonadres niet meer zo open en bloot op het internet hebben. Daarom vroeg ik mij af of er iemand ervaring en kennis heeft over hoe je een registratie adres kunt aanvragen en of je deze dan voor je kvk inschrijving kunt gebruiken. Ik ben niet van plan om hier mijn werkzaamheden te verrichten (aangezien ik dit vanaf mijn laptop overal ter wereld kan doen) Het dient eerder als postadres en zodat mijn woongegevens niet meer op het internet staat.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Verleden
Verleden
Beste Higherlevel forum,
Ik run meerdere websites en gebruik al jaren mijn huisadres voor mijn kvk nummer. Eigenlijk wil ik mijn woonadres niet meer zo open en bloot op het internet hebben. Daarom vroeg ik mij af of er iemand ervaring en kennis heeft over hoe je een registratie adres kunt aanvragen en of je deze dan voor je kvk inschrijving kunt gebruiken. Ik ben niet van plan om hier mijn werkzaamheden te verrichten (aangezien ik dit vanaf mijn laptop overal ter wereld kan doen) Het dient eerder als postadres en zodat mijn woongegevens niet meer op het internet staat.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56791-registratie-adres-voor-kvk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag