Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

(her)financiering garageboxen

Aanbevolen berichten

Ik heb her en der in het land nieuwbouw-garageboxen gekocht (privé met eigen geld) t.b.v. verhuur. Investering zal einde jaar zo'n 200.000 euro zijn. Alle garageboxen zijn kadastraal ingeschreven en renderen bij verhuur 9%: De verhuur is uitbesteed en ook het innen van de verhuur penningen wordt voor mij gedaan.

Graag zou ik dit willen opschalen middels een lening van zeg 60% waarbij de boxen hypothecair worden verpand aan de geldverstrekker, alleen zegt mijn huisbank (Rabo) dat ze niet financieren bij verhuur.

Wie kent partijen die verhuurde boxen tegen aantrekkelijke voorwaarden (zeg 3-4% rente) en niet al te hoge afsluitkosten financieren?

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dus na een vraag aan alleen de huisbankier heb jij geen ideeën meer waar je verder nog een financiering zou kunnen krijgen?

Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat Hans bedoelt is: wat heb je zelf verder gedaan om een geldverstrekker te vinden? Aan slechts één bank vragen is wat magertjes.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uit de forumregels, waarmee je bij het aanmaken van een account akkoord bent gegaan:

Heb je zelf al moeite genomen? Laat zien dat je de moeite hebt gedaan om al zelf een antwoord op jouw vraag te vinden.

Maar misschien nog belangrijker:

Wij hebben gekozen voor een scherpe focus op actief en innovatief ondernemerschap. Dit houdt in dat vragen buiten deze focus niet worden toegestaan en worden gesloten of verwijderd.

Je vraag lijkt een beleggings- danwel vermogensbeheer vraagstuk in privé en geen actieve onderneming.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit topic gaat op slot omdat beleggen in vastgoed en het herfinancieren van een vastgoedportefeuille inderdaad beide niet tot het domein van Higherlevel behoren.

Last van telemarketeers?

Doorschakelen naar AaaS: Afschepen as a Service!

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké