Geplaatst: 11 juni 200520 j nonex.nl 3k berichten 8 Trofeeën 31 Reputatie :D :D :DToon bedankt! :D :D :D :D :D :DToon bedankt! :D :D :D :D :D :DToon bedankt! :D :D :D :D :D :DToon bedankt! :D :D :D refrein: Toon bedankt! (op de melodie van ''Henkie bedankt'') Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel
Geplaatst: 11 juni 200520 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Daar sluit ik mij volledig bij aan ;) Het was een aardige plek voor een bijeenkomst als dit. En lekker eten. Synergeon
Geplaatst: 12 juni 200520 j Ewout Wolff 3.2k berichten 8 Trofeeën 157 Reputatie http://www.ondernemerscafe.nl/content/index.asp?Id=22&show=22 Toon = Toon Buddingh van BVIT Toon, bedankt ! P.S. : heb Toon een email gestuurd met mijn/onze dank. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff
Geplaatst: 13 juni 200520 j Edward 3k berichten 9 Trofeeën 90 Reputatie Druk, druk , druk. Toon. Ik had nog geen tijd om je eerder te bedanken, maar bij deze alsnog hartelijk dank. Perfecte locatie om wat af te spreken en goed eten. Nogmaals dank. Greot, Edward jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |
Geplaatst: 14 juni 200520 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Op 12-6-2005 om 08:51, webwolff zei: http://www.ondernemerscafe.nl/content/index.asp?Id=22&show=22 Toon = Toon Buddingh van BVIT Toon, bedankt ! P.S. : heb Toon een email gestuurd met mijn/onze dank. Er is toch maar één Toon? Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 14 juni 200520 j old account 727 berichten 8 Trofeeën 1 Reputatie En waarom snap ik dit niet ???
Geplaatst: 14 juni 200520 j nonex.nl 3k berichten 8 Trofeeën 31 Reputatie Auteur Op 14-6-2005 om 11:00, jelmerdejong zei: En waarom snap ik dit niet ??? De rekening van het diner van de admins in het ondernemerscafe is betaald door Toon Buddingh, deelnemer in het ondernemerscafe. 's Avonds ebben we afgesproken om Toon op HL te bedanken. zie ook: Op 11-6-2005 om 10:24, webwolff zei: Het Genootschap van Experts, Admins van HigherLevel Notulen van de vergadering, vrijdag 10 juni h.t. te : "Ondernemerscafe, Hooikade te 's Gravenhage. Aanwezigen : alle leden van Het Genootschap die zich hiervoor hadden ingeschreven. Opening van de vergadering door de voorzitter om 18.00 uur. Er zijn geen binnengekomen stukken. Notulen - deze worden goedgekeurd. Besluit tot Revolutie tot ieders verbazing is hierover weinig discussie, zelden zijn wij het in zo'n korte tijd eens geweest ! Hulde van de voorzitter. Schorsing en felicitaties voor het bestuur Wvttk de Voorzitter spreekt met emotie enige woorden van dank en spoort de nieuwe sponsorcommissie aan onze plannen te verwezenlijken. afsluiting de Voorzitter sluit de vergadering en opent de borrel. Hierna ontstaat een zeer gezellige borrel, waarna Het Gezelschap zich aan tafel begeeft en praat over : ondernemerschap, creatie, innovatie, verzekeraars, uitvinders, techies, nerds, ambtenaren, auto's (kort !), videoconferencing, Zweden, vlotten, winkels, common sense, opvallen, strandwandelingen, inspiratie, manieren om kwaliteit tot uiting te brengen in je dienstverlening, etc, etc. Om 22.45 was het wel welletjes en werden de poeplappen getrokken. Tot ieders verbazing was dit niet nodig : "Toon", een van de aandeelhouders van het Ondernemerscafe bood ons dit aan. Wij zwoeren om Toon onmiddellijk op de site te bedanken en voortaan altijd onze bijeenkomsten, presentaties, lunches, diners en ander entertainment bij het Ondernemerscafe te beleggen. Een ieder keerde huiswaarts. ;) Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel
Geplaatst: 14 juni 200520 j Ilja van Roon 877 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie poeplappen? ??? Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.
Geplaatst: 14 juni 200520 j Ewout Wolff 3.2k berichten 8 Trofeeën 157 Reputatie Poeplap = portemonnee Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff
nonex.nl
:D :D :DToon bedankt! :D :D :D
refrein: Toon bedankt!
(op de melodie van ''Henkie bedankt'')