Ik vroeg me af wat jullie ervaring is m.b.t. een cross channel strategie waarbij je de fysieke producten die in je winkel staan ook tegelijk in je webshop te koop hebt.
Stel:
Een klant koopt een product in de webshop maar tegelijkertijd is het al in de winkel verkocht, dan zit je dus met een probleem?
Punt is dat dit over een commerciële kringloop gaat en ik dus niet 2x hetzelfde product heb.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Of is de kans dat dit voorkomt minimaal? Maarja komt het wel voor hoe dit af te handelen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
smimpi
smimpi
Hallo,
Ik vroeg me af wat jullie ervaring is m.b.t. een cross channel strategie waarbij je de fysieke producten die in je winkel staan ook tegelijk in je webshop te koop hebt.
Stel:
Een klant koopt een product in de webshop maar tegelijkertijd is het al in de winkel verkocht, dan zit je dus met een probleem?
Punt is dat dit over een commerciële kringloop gaat en ik dus niet 2x hetzelfde product heb.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Of is de kans dat dit voorkomt minimaal? Maarja komt het wel voor hoe dit af te handelen?
Ben benieuwd naar de reacties! :)
Groetjes,
Smimpi
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57862-kringloopwinkelwebshop-en-voorraadbeheer-ervaringen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag