Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Merkava
Afgelopen week heb ik bij toeval ontdekt dat mijn kant van de straat over een jaar nieuwe huisnummers gaat krijgen.
Dit is dan de tweede keer binnen vijf jaar dat dit gaat gebeuren ???
Van andere bewoners heb ik gehoord dat zij tot op de dag van vandaag nog met enkele zaken zitten, die slecht afgehandeld zijn.
Veel instanties blijken niet met een omnummering overweg te kunnen.
Afsluitingen, deurwaarders, enzovoort zijn het gevolg door de ontstane miscommunicatie.
De situatie is ontstaan doordat een perceel dat aan een andere straat ligt opgedeeld is in twee nieuwe percelen.
Het "nieuwe" perceel heeft dus geen huisnummer.
wij hebben aan de gemeenteambtenaar al voorgesteld dit stukje *hof, *staete of kleine * te noemen.
We hebben ook nog geen officiele bevestiging gehad, maar in de bouwaanvragen vinden we het wel terug?
Vraag me trouwens af hoe officieel die dan zijn ?
Net nu ik op het punt sta nieuw drukwerk en andere adres gebonden acties uit te gaan voeren, heb ik weinig trek in deze onzin.
Kan nog iets tegen deze omnummering doen?
Iemand een goede suggestie ?