Een goede marketeer houdt de vinger aan de pols van deze tijd en laat zich niet verrassen door plotselinge hypes. Hij zag de ontwikkeling al lang van tevoren aankomen. De explosieve groei van weblogs, ruim 250.000 inmiddels in Nederland, is ze echter compleet ontgaan. Met blogs kunnen ze eenvoudig hun oor te luister leggen bij de consument. Of zijn de marketingprofessionals soms bang voor direct contact met de klant.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Een goede marketeer houdt de vinger aan de pols van deze tijd en laat zich niet verrassen door plotselinge hypes. Hij zag de ontwikkeling al lang van tevoren aankomen. De explosieve groei van weblogs, ruim 250.000 inmiddels in Nederland, is ze echter compleet ontgaan. Met blogs kunnen ze eenvoudig hun oor te luister leggen bij de consument. Of zijn de marketingprofessionals soms bang voor direct contact met de klant.
Is dat inderdaad zo?
Zie het artikel in Zibb over Marketeers vinden weblogs zinloos! >>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5891-marketing-negeert-blogs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag