Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
Voor de aardigheid heb ik morgenochtend vanaf 8:00 de koffie klaar staan in een online chat programma. Je kunt de chat in door boven in de tools menu op chat te klikken. Veel plezier.
Je maakt even een inlognaam aan en dan zoek je rechts boven de higherlevel_lobby op en klik je op join . Ik ben je gastheer en als je wilt kan ik twee of meerdere mensen in een aparte kamer brengen, na 10 minuten haal ik jullier er weer uit om te wisselen van (gespreks)partner.
Je moet wel zelf de koffie zetten en al hebben gedronken het is namelijk flink chatwerk:-) Hier een screenshot, tot morgenochtend 8:00.
Mochten er nu misschien wat mensen willen helpen om de chat testen, ik ben daar tot 21:00 vanavond.
Perry