Na 4 dagen onderzoek heb ik nog geen definitief antwoord op de vraag of ik als eenmanszaak/ZZP-er een private lease auto zakelijk kan etiketteren. Dit topic gaf een antwoord in de goede richting maar ik kan hiervoor nergens een bevestiging/bron vinden.
Het antwoord uit betreffend HL topic:
Overigens betekent de term private lease niet automatisch dat de auto bij een eenmanszaak dan privé geëtiketteerd moet worden.
Mijn vraag: Kan ik als eenmanszaak/ZZP-er een private lease contract zakelijk etiketteren? Daarmee zou ik te maken krijgen met bijtelling en 2,7% BTW-correctie over de cataloguswaarde. Dat is prima.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RobinRobin
RobinRobin
Na 4 dagen onderzoek heb ik nog geen definitief antwoord op de vraag of ik als eenmanszaak/ZZP-er een private lease auto zakelijk kan etiketteren. Dit topic gaf een antwoord in de goede richting maar ik kan hiervoor nergens een bevestiging/bron vinden.
Het antwoord uit betreffend HL topic:
Mijn vraag: Kan ik als eenmanszaak/ZZP-er een private lease contract zakelijk etiketteren? Daarmee zou ik te maken krijgen met bijtelling en 2,7% BTW-correctie over de cataloguswaarde. Dat is prima.
aangepast door Robin K.Leestekens.
.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62718-private-lease-zakelijk-etiketteren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag