Ben je als ondernemer al klaar voor elektronisch factureren (e-factureren)?
Een elektronische factuur (e-factuur) is een gestructureerd digitaal bestand (géén pdf) waarbij de vereiste gegevens altijd op een vaste plek met specifieke-codering in het bestand staan.
Voor ondernemers en de Rijksoverheid zijn passende e-facturatievoorzieningen beschikbaar. De e-factuur biedt praktische voordelen, zoals minder administratie, snellere boeking en betaling en de facturen worden veilig verwerkt. Het geeft u de mogelijkheid uw efficiëntie te verbeteren en het biedt uw klanten de mogelijkheid om sneller te betalen.
E-factuur vanuit je (boekhoud)softwarepakket?
Zorg er voor dat je leverancier van je boekhoudpakket op dit moment samenwerkt met Simplerinvoicing.
Op de helpdesk van E-factureren vind je informatie over de mogelijkheden om een e-factuur te sturen aan de Rijksoverheid via:
online portals: Get Simplerinvoicing (deze portals bieden een hoge gebruiksvriendelijkheid gecombineerd met en snelle service).
E-factuur via aansluiting dienstverlener op Digipoort
TIP ! Regelhulp E-factuur wijzer
De E-factuurwijzer is een online adviestool en geeft aan welke manier voor jouw als ondernemer het beste is om te e-factureren aan de Rijksoverheid. De mogelijkheden voor jou als ondernemer om te e-factureren worden uitgelegd. De uitkomsten worden in .pdf formaat aangeboden. Deze .pdf is te downloaden en/of per e-mail te ontvangen.
Wat is het precies? Hoe werkt het? Hoe kan ik zelf een e-factuur sturen? Om antwoord te geven op deze vragen heeft de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) twee eenvoudige animaties, die op heldere wijze uitleg geven over e-factureren.
Vragen over e-factureren?
Heb je als ondernemer of leverancier vragen over e-factureren aan de Rijksoverheid?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
De Rijksoverheid accepteert enkel nog e-facturen.
Ben je als ondernemer al klaar voor elektronisch factureren (e-factureren)?
Een elektronische factuur (e-factuur) is een gestructureerd digitaal bestand (géén pdf) waarbij de vereiste gegevens altijd op een vaste plek met specifieke-codering in het bestand staan.
Voor ondernemers en de Rijksoverheid zijn passende e-facturatievoorzieningen beschikbaar. De e-factuur biedt praktische voordelen, zoals minder administratie, snellere boeking en betaling en de facturen worden veilig verwerkt. Het geeft u de mogelijkheid uw efficiëntie te verbeteren en het biedt uw klanten de mogelijkheid om sneller te betalen.
E-factuur vanuit je (boekhoud)softwarepakket?
Zorg er voor dat je leverancier van je boekhoudpakket op dit moment samenwerkt met Simplerinvoicing.
Op de helpdesk van E-factureren vind je informatie over de mogelijkheden om een e-factuur te sturen aan de Rijksoverheid via:
TIP ! Regelhulp E-factuur wijzer
Vragen over e-factureren?
Heb je als ondernemer of leverancier vragen over e-factureren aan de Rijksoverheid?
Dan kun je terecht bij de helpdesk e-factureren voor:
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62812-e-facturatie-factuurwijzer-en-helpdesk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen