Sitecheck Holland Innovation

Aanbevolen berichten

Buttons onderaan:

contact email, de e staat op een andere regel van het emailadres, hetzelfde onder persberichten

Geen foto's onder de buttom pers-foto's en logo's

 

De link "informatie en algemene voorwaarden voor participanten". daar bevind zich een Word document onder, zou ik een pdf van maken.

 

Voorregsistratie

"U heeft zojuist een e-mail ontvangen met een link waarop u moet klikken om uw inschrijving te bevestigen. Uw inschrijving is dan compleet. "

Deze tekst staat in het zwart op een donker grijze achtergrond, niet echt leesbaar.

 

Voorafgaand is er een diner voor genodigden.

Een ja knikkers diner ? ;D :P

 

Er wordt op de site verwezen naar de kopjes bovenaan waarop de sprekers vermeld worden.

Ik kan geen lijstje sprekers vinden.

 

Verder vind ik dat de site er best goed uitziet. Als zou een beetje provacatie niet slecht zijn.

Link naar reactie

Leuk gevonden in dat logo, jammer dat het in 2006 al verouderd is, dat helpt niet met het opbouwen van een consistent imago-- ook al niet omdat de identity van vorig jaar over de bloemen gegooid is.

 

Verder vind ik het zo'n typische congres-uitstraling hebben, niet zo heel erg innovatief dus :-[ met die stockfoto's van die mannen en vrouwen in pakjes. Een pay-off als "Hét innovatie-evenement van het jaar" geven een ietwat oubollig prikkeltje.

(Met name dat "Hét")

Ik krijg een beetje het "A camel is a horse designed by a committee" gevoel bij.

Dat Flash effect is mooi gedaan.

Afzonderlijke elementen zijn best goed (mooie typografie van het menu, dan toch wel professionele stockfotografie ondanks dat ik het wat misplaatst vind, en erg op het 'corporate' gericht-- de pakken zijn meestal degenen die innovaties tegenhouden, moeilijk doen, 'nee' piepen en verandering frustreren, de innovatie wordt meestal elders tot stand gebracht, door mensen in spijkerbroeken, overalls of soepjurken ;)) met een diepgewortelde afwezigheid van eerbied voor pakken) :P

Maar dan wel erg veel lettertypes door elkaar gemixt op de site (menu is ander font dan logo is ander font dan pay-off is ander font dan "Durf anders te ondernemen" is ander font dan "Holland Innovation 2005 donderdag 3 november" is ander font dan ...)

 

Als je van 'home' naar 'deelnemen' gaat verschuift het menu aanzienlijk, niet handig.

Kies je de route home > thema dan verschijnt rechts de tekst, links het plaatje.

Kies je onderin de route > thema dan is het andersom!

Volstrekt onlogisch.

Waarom twee soorten menu's met andere navigatie en zelfs een ander resultaat als je er op klikt?

 

Ik vind het een op vele fronten zwak product.

Sorry Nils :-[

 

 

Link naar reactie

Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben niet zelf degene die verantwoordelijk is voor de breefing en de techniek (wél voor de achterliggende autonatisering) De site is gemaakt door kontrast. De vorige site staat op www.hollandinnovation.nl/index_2004.html

 

Het is juist de bedoeling dat de huisstijl ieder jaar op de schop gaat.

 

Ik schrik wél een beetje van jullie reactie. Jullie zijn namelijk de doelgroep voor deze site. Hij moet jullie overhalen om deel te nemen aan Holland Innovation op 3 nov. Slaagt de site daarin?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Nils, kun je iets meer achtergrond geven bij de site? Bouwer, doelstelling, visie achter de vormgeving e.d.?

 

Niet heel goede start van het nieuwe beleid om kale sitechecks door te sturen ;)

 

Nu is voor de stamgasten de achtergrond van Holland Innovation al wel bekend. Voor de mensen die minder bekend zijn met dit mooie fenomeen staat er onder het kopje 'exposanten en participanten' en dan 'deelnemen' een linkje naar een Word document met achtergrond informatie.

Link naar reactie

Ik heb de site bekeken vanuit het perspectief van een 'toevallige' sitevisitor, die snel een antwoord zoekt op de vragen:

1. wat is het?

2. wat heb ik eraan?

3. wat kost het mij?

 

mijn opmerkingen zijn nu:

1. thema klinkt wel leuk, maar zie ik niet terug in het programma van de dag

2. dat programma en spekers niet ingevuld zijn, vind ik een groot minpunt

3. er is geen lokkertje: de bezoeker van de site krijgt niet het gevoel "Wow, daar moet ik bij zijn"

4. ik heb niets kunnen vinden over de kosten voor bezoekers. In het algemeen valt mij op dat steeds vaker bij conferenties e.d. vaag gedaan wordt over de kosten.

 

Link naar reactie

Ik denk dat de structuur voor een enthousiasmerende presentatie te complex is zo.

Hoe kan het, dat het zo'n ontransparant hoopje info geworden is, met twee menustructuren die onderling afwijken, wat is de flow chart van deze site, en wie heeft de materialen doorgelicht op het voldoen aan een aantal belangrijke eisen?

(Toch de camel/committee?)

 

 

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.