gisteren en vandaag heb ik eigenlijk de eerste online en fysieke, grafische uitingen van crisismarketing op websites, in nieuwsbrieven en in de winkelstraten, op gesloten zithoreca-locaties en in mijn brievenbus gespot.
Daarom start ik graag een visueel ingesteld draadje: hoe zien crisis-marketinguitingen eruit? Wie deelt afbeeldingen van goede voorbeelden (best practices) ter inspiratie?
Groet,
Highio
aangepast door Highio
"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Highio
Highio
Beste HL'ers,
gisteren en vandaag heb ik eigenlijk de eerste online en fysieke, grafische uitingen van crisismarketing op websites, in nieuwsbrieven en in de winkelstraten, op gesloten zithoreca-locaties en in mijn brievenbus gespot.
Daarom start ik graag een visueel ingesteld draadje: hoe zien crisis-marketinguitingen eruit? Wie deelt afbeeldingen van goede voorbeelden (best practices) ter inspiratie?
Groet,
Highio
aangepast door Highio"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag