Ga naar inhoud

Genealogie Nederland - geslachtsverandering?

Geplaatst:

A s

Hallo allemaal,

Ik krijg het volgende schriftelijk aanbod via de post uit Den Haag toegezonden;

"De interessante geschiedenis van het oude geslacht

"De Kroniek van het oude geslacht

Ook u als nazaat van dit oude geslacht, wordt vermeld in deze uitgave.

U kunt deze uitgave tijdelijk via gelimiteerde voorverkoop bestellen tegen de speciale prijs van € 49,95. Bij bestelling in de voorverkoop ontvangt u ook nog een fraai Familiewapen met daarop afgebeeld< Mijn Familienaam> geheel gratis".

Volgens mij klopt hierboven iets niet, omdat ik uit eigen onderzoek al beschik over een stamboom tot het jaar 1500 en nog nooit op en prachtig familiewapen ben gestuit.

Heeft iemand van jullie ook iets ontvangen van Genealogie Nederland?

of riekt het naar oplichting?

reactie welkom,

Ad

[titel toegespitst: mod]

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Ze kunnen je gerust "een fraai Familiewapen met daarop afgebeeld< Mijn Familienaam> geheel gratis" opsturen. Dit wil niet zeggen dat dit het juiste familiewapen is. Het kan gewoon een leuk plaatje zijn met daarop je familienaam.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Inderdaad, heb wel vaker gehoord van dit soort aanbiedingen... en vermoeddelijk zul je inderdaad wel een poster krijgen met daarop een of ander schildje met je achternaam erbij.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Bij mij kun je voor 19,95 een mooi familiewapen krijgen! ;D

Geplaatst:

TwaBla

Heb de titel aangepast, toegegeven: een beetje melig. 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Ilja van Roon

het is wel weer zaterdag hoor... ;D

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

Patrick de Boevere

Op 12 september stond er in mijn regio in de krant (PZC en BN de Stem) dat veel van dergelijke familie-wapens vals zijn.

Ook werd de betreffende ondernemer nog even onder de loep genomen.

Het artikel is na registratie te vinden op www.pzc.nl onder archief.

Zoeken op bijv. genealogie.

MVG,

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Geplaatst:

A s

• Auteur

Klopt, in BN DE STEM van gisteren stond een artikel over die oplichter en heb ik inmidels gelezen.

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

groetjes Ad

Geplaatst:

2thePoint

Dit topic mag van mij naar .....heeft niets met ondernemen te maken....

:-X

Egbert Punter

Geplaatst:

Wilbert Philippo

Och, we hebben het hier wel vaker over oplichters gehad...

Ik heb dat artikel hier ook in het HD gelezen. Het is een notoire oplichter die al eerder veroordeeld is...

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

Hope is not a strategy!

Geplaatst:

nonex.nl

Heb de titel aangepast, toegegeven: een beetje melig. 8)

Gevolg: iedere mafketel die binnekort op zoek is naar informatie over geslachtsverandering en dat intikt in Google komt hier op bezoek.... :P

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.