binnenkort wil ik computer producten verkopen via internet en mij zelf inschrijven bij de kvk en belastingdienst etc.
Nu wilde ik jullie vragen welke bank ik het beste kan gebruiken. Ik heb ook een krediet nodig van 10.000 euro. Mijn voorkeur gaat naar de Rabobank opstart krediet omdat ik namelijk de eerste 5 jaar niks hoef af te lossen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pcshopper
pcshopper
hallo,
binnenkort wil ik computer producten verkopen via internet en mij zelf inschrijven bij de kvk en belastingdienst etc.
Nu wilde ik jullie vragen welke bank ik het beste kan gebruiken. Ik heb ook een krediet nodig van 10.000 euro. Mijn voorkeur gaat naar de Rabobank opstart krediet omdat ik namelijk de eerste 5 jaar niks hoef af te lossen.
mvrg
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6799-welke-bank-beste-voor-starters/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag