Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Trimpe
Graag wil ik aan jullie allemaal een vraag stellen. De vraag is met name gericht aan mensen die al druk bezig zijn met ondernemen, en voldoende ervaring ermee hebben.
Een van de belangrijkste doelstellingen in mijn leven is gelukkig zijn. Het maakt me niet uit wat ik doe, in feite, maar geluk is voor mij eerste prioriteit. Geld, macht en andere dingen zijn voor mij van secundair belang. Toch heb ik enige drang om te gaan ondernemen. Deze drang komt vooral voort uit enkele ideeen die ik heb gehad, waarvan het me absoluut zonde lijkt om ze niet uit te werken (ik geef overigens geen informatie over de ideeen tenzij iemand er een essentiele toevoeging aan kan geven).
Mijn vraag aan jullie, de ondernemers is als volgt:
Heeft het ondernemen jullie mate van geluk ook echt verhoogd? Of heeft het vooral tot zorgen en frustraties geleid?
Mochten jullie je leven opnieuw herleven, waar zou je dan liever voor gaan; een druk zakelijk ondernemend leven, of een leven van eenvoud en rust?
Hopelijk heb ik de vraag goed gesteld, hopelijk ook aan de goede mensen (en hopelijk ook in het goede forum ;) ).
Voor mij is het antwoord erg belangrijk, aangezien ik nu voor de keuze sta om er echt voor te gaan of niet.