Ik wil dit jaar voor het eerst inkomstenbelasting doen.
Nu heb ik begrepen dat ik geen ondernemer ben voor de inkomstenbelasting. Maar heb ik dan ook geen recht op aftrekken van zakelijke kosten?
Ik krijg bij de inkomstenbelasting namelijk alleen het privé deel en niets over mijn onderneming.
Zoals ik het heb ingevuld op de ondernemerscheck zal ik ook echt niet ondernemer voor de inkomstenbelasting worden, kan ik dan nooit mijn zakelijke kosten aftrekken?
Ik kan nergens een goed en duidelijk antwoord vinden over hoe dit precies zit, en over hoe ik dat zou moeten invullen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kimberly888
kimberly888
Hi,
Ik wil dit jaar voor het eerst inkomstenbelasting doen.
Nu heb ik begrepen dat ik geen ondernemer ben voor de inkomstenbelasting. Maar heb ik dan ook geen recht op aftrekken van zakelijke kosten?
Ik krijg bij de inkomstenbelasting namelijk alleen het privé deel en niets over mijn onderneming.
Zoals ik het heb ingevuld op de ondernemerscheck zal ik ook echt niet ondernemer voor de inkomstenbelasting worden, kan ik dan nooit mijn zakelijke kosten aftrekken?
Ik kan nergens een goed en duidelijk antwoord vinden over hoe dit precies zit, en over hoe ik dat zou moeten invullen.
Ik hoop daarom dat iemand mij antwoord kan geven.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71125-aftrekposten-ondernemer-inkomstenbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag