Ga naar inhoud

Graag jullie feedback op ons platform voor productfeedback

Geplaatst:

StellaInsights

  

Featured Replies

Geplaatst:

zzpegel

Reviews zijn vaak behoorlijk subjectief. 

Daarom is het mijns inziens erg lastig daarop adviezen te geven en deze te analyseren. 

Zie daar geen meerwaarde eerlijk gezegd. 

Waarom zou ik daarvoor betalen ?

Kun je een voorbeeld geven van een analyse ?

 

Geplaatst:

Branko Collin

Jouw metrics leveren natuurlijk niet dezelfde informatie als panels.

 

Heb je voor jezelf al helder wat jouw systeem net zo goed kan als de duurdere klantonderzoeken? Communiceer je dat ook naar jouw klanten?

 

Gebruik je zelf de duurdere methodes om je eigen methode te (blijven) ijken?

 

Zijn er dingen die jouw systeem beter kunnen dan de traditionele methodes? Zo ja, dan vormen die eigenschappen mogelijk een belangrijk deel van je USP. Communiceer je die ook?

 

Ik heb op je website gekeken, ik zie dat je het woord "oplossingen" graag gebruikt, maar niet snel concreet wordt. Is dat met opzet zo?

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Geplaatst:

StellaInsights

  • Auteur
Op 25-8-2021 om 12:43, zzpegel zei:

Reviews zijn vaak behoorlijk subjectief. 

Daarom is het mijns inziens erg lastig daarop adviezen te geven en deze te analyseren. 

Zie daar geen meerwaarde eerlijk gezegd. 

Waarom zou ik daarvoor betalen ?

Kun je een voorbeeld geven van een analyse ?

 

Dank je wel voor je reactie.

 

Individuele reviews zijn vaak subjectief maar wij willen graag kijken naar het grotere plaatje. Als je honderden reviews van een product doorneemt kan je veel beter een goed beeld schetsen.

 

Een voorbeeld is een rapport waarin je kan zien welk verkoopkanaal het beste scoort. Of bijv. welke leeftijdsgroep de hoogste (of laagste) waardering geeft. Daarmee kan je je marketing-budget veel efficiënter gebruiken.

Een ander voorbeeld is het analyseren van de plus- en min-punten die alle klanten geven. Als je dat analyseert kan je jouw product verbeteren en verder ontwikkelen. 

Geplaatst:

StellaInsights

  • Auteur
Op 25-8-2021 om 12:56, Branko Collin zei:

Jouw metrics leveren natuurlijk niet dezelfde informatie als panels.

 

Heb je voor jezelf al helder wat jouw systeem net zo goed kan als de duurdere klantonderzoeken? Communiceer je dat ook naar jouw klanten?

 

Gebruik je zelf de duurdere methodes om je eigen methode te (blijven) ijken?

 

Zijn er dingen die jouw systeem beter kunnen dan de traditionele methodes? Zo ja, dan vormen die eigenschappen mogelijk een belangrijk deel van je USP. Communiceer je die ook?

 

Ik heb op je website gekeken, ik zie dat je het woord "oplossingen" graag gebruikt, maar niet snel concreet wordt. Is dat met opzet zo?

 

Dank je voor de duidelijke reactie.

 

Wij hopen de komende weken met pilot-klanten te gaan praten om zo duidelijker te krijgen hoe ons systeem is in te zetten en hoe het voordeel te behalen is t.o.v. de traditionele panels. Uiteraard zullen wij bij de komende releases van het platform dit gaan communiceren.

 

Wij zijn al (en blijven) in gesprek met een pool van data-analisten die ons helpen met het testen en ontwikkelen van nieuwe rapportages en algoritmes. Op dit moment is het platform nog in Beta en zo hopen we te blijven ontwikkelen.

 

Een USP op dit moment is de prijs. Deze is een fractie van een opgezette enquête of panel. Maar omdat we nog in ontwikkeling zijn moet dat nu nog niet de drijfveer zijn. Een ander USP is de toegang tot het platform en zelf rapportages kunnen opzetten en draaien. En ook als een fabrikant een nieuw product lanceert kan de data gelijk in het dashboard ingezien worden.

 

En op de website proberen we nog enigszins algemeen te blijven met onze oplossingen. Dit heeft vooral te maken met het grijze gebied omtrent data-extractie van de verkoopkanelen. 

 

Allemaal goede punten die je noemde dus dank je wel voor de feedback.

Geplaatst:

Gast Wigbolt

Heel veel online klantbeoordelingen gaan niet sec of zelfs juist niet over het specifieke, geleverde product of de bepaalde, geleverde dienst in enge zin maar breder over de levertijd en ervaringen met een klantenservice of onderneming in algemene zin.

 

Ik zie daarom meer in gerichte navraag op webbestellingen op artikelniveau of in het betrekken van mogelijke geinteresseerden in productontwikkeling.

 

Het zou mij verbazen als de data voor een zinnige analyse nu al beschikbaar zouden zijn in de vorm van publieke productbeoordelingen. Tweakers en Consumentenbond?

 

Tevreden klanten plaatsen geen of niet zo snel (product)beoordelingen of deze zijn al onderdeel van marketing & sales, dus mijn vermoeden is dat je positieve terugkoppeling mist of bekende informatie gaat hergebruiken (bubbel- of mythevorming).

 

Verder niet om negatief te doen, maar ik begrijp jullie website na drie of vier bezoeken nog altijd niet.

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Je vraagt feedback op een door jullie nog op te zetten feedbackplatform, dan zou je toch eerst het beta-platform zodanig kunnen inzetten om feedback op jullie idee te vragen?

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

Ondernemeneer

Belangrijk aan reviewplatforms:

 

  • Integratie met Sterren in Google
  • Makkelijke en Snel ladende widgets voor op eigen website.
  • Invoer van reviews op eigen website
  • Eenvoudige import en uitnodiging van huidige klanten / contact-bestanden.

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

Traprenovaties | Treinkaartjes | DC Timmerwerken

Geplaatst:

rh0

Ik vind je verhaal hierboven veel begrijpelijker dan wat je nu presenteert op de website. Heeft dat een rede?

Gespecialiseerd in softwarestrategie en projectreddingsmissies: https://bonaroo.nl/

Geplaatst:

StellaInsights

  • Auteur

Dank jullie wel allemaal voor de goede feedback. De komende weken gaan we besteden aan het verduidelijken van de teksten en de richting welke we opgaan. We zij en blijven nog steeds op zoek naar de juiste doelgroep en de markt waar wij ons in willen begeven dus jullie commentaar helpt daar zeker in.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.