Ik ben inmiddels ca 3 jaar met mijn bedrijf bezig en momenteel kan ik er net van leven (woon thuis, werk nog vanuit huis enz) Nu wil/moet ik op termijn toch mijn omzet en winst verhogen. Momenteel adverteer ik op google (zoekresultaten) via marktplaats (admarkt) en op een forum. Ik merk alleen dat ik qua omzet niet echt verder kom en ik wil toch graag meer klanten bereiken. Aan het eind van het jaar ga ik naar een beurs waar ik veel klanten hoop te bereiken maar ik wil ook graag op wat andere manieren meer klanten bereiken. Wie heeft advies?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nick7203
nick7203
hoi,
Ik ben inmiddels ca 3 jaar met mijn bedrijf bezig en momenteel kan ik er net van leven (woon thuis, werk nog vanuit huis enz) Nu wil/moet ik op termijn toch mijn omzet en winst verhogen. Momenteel adverteer ik op google (zoekresultaten) via marktplaats (admarkt) en op een forum. Ik merk alleen dat ik qua omzet niet echt verder kom en ik wil toch graag meer klanten bereiken. Aan het eind van het jaar ga ik naar een beurs waar ik veel klanten hoop te bereiken maar ik wil ook graag op wat andere manieren meer klanten bereiken. Wie heeft advies?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72186-meer-klanten-bereiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag