IK hoop dat iemand op dit forum mij verder kan helpen. Ik wil namelijk een internet (lifestyle) magazine beginnen voor allochtonen moeders van 25 tot 35 jaar, gestudeerd in Nederland en die (parttime) werken of huisvrouw zijn. Nu weet ik niet hoe ik dit aan moet pakken. Is het een kwestie van een domeinnaam en site bouwen? Kan je hier ook geld mee verdienen en zo ja, hoe?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Hallo allemaal,
IK hoop dat iemand op dit forum mij verder kan helpen. Ik wil namelijk een internet (lifestyle) magazine beginnen voor allochtonen moeders van 25 tot 35 jaar, gestudeerd in Nederland en die (parttime) werken of huisvrouw zijn. Nu weet ik niet hoe ik dit aan moet pakken. Is het een kwestie van een domeinnaam en site bouwen? Kan je hier ook geld mee verdienen en zo ja, hoe?
Groetjes,
oumnaas
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7344-internet-magazine-hoe-aanpakken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag