Mijn zoons BV is onlangs helaas failliet verklaard. Echter wij hebben in onze opslagruimte zijn oude administratie nog liggen. Nu krijg ik tegenstrijdige adviezen om deze administratie wel/niet te bewaren. Maar wat is wijsheid. Op de keper beschouwd bestaat de BV niet meer mijns inziens, dus wat voor nut heeft het om de administratie dan te bewaren? De fiscus kan immers ook niet bij een failliet verklaarde BV aankloppen.
Kan iemand met kennis van zaken mij helpen, zodat ik al die mappen kan weggooien of helaas nog moet bewaren.
Met dank alvast voor het sharen van de kennis.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rsnl75
rsnl75
Mijn zoons BV is onlangs helaas failliet verklaard. Echter wij hebben in onze opslagruimte zijn oude administratie nog liggen. Nu krijg ik tegenstrijdige adviezen om deze administratie wel/niet te bewaren. Maar wat is wijsheid. Op de keper beschouwd bestaat de BV niet meer mijns inziens, dus wat voor nut heeft het om de administratie dan te bewaren? De fiscus kan immers ook niet bij een failliet verklaarde BV aankloppen.
Kan iemand met kennis van zaken mij helpen, zodat ik al die mappen kan weggooien of helaas nog moet bewaren.
Met dank alvast voor het sharen van de kennis.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73442-bewaarperiode-administratie-na-failliet-werkmaatschappij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag