Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rijder42
Rijder42
Wij zijn een nieuwe maaltijdbezorgdienst (zelf opgezette en ontwikkelde co-operative van (binnenkort) oud-Deliveroo bezorgers). Na een lange tijd van ontwikkelen zijn we nu sinds een paar weken bezig met een live test, om in september de soft launch te doen.
Tijdens de live test komen er al flink wat bestellingen binnen, en tijdens de checkout vragen we klanten nu ook (expliciet) of ze onze nieuwsbrief willen ontvangen. De aanmeldingen registreren we netjes en gaan we op de mailing list zetten.
Maar hoewel we nu nog in die fase zitten dat je enthousiast wordt van iedere aanmelding, realiseerden we ons dat we eigenlijk geen idee hebben of de conversion rate van klanten naar nieuwsbrief-abonnees goed, slecht of normaal is. Wat is een goede nieuwsbrief sign-up rate tijdens het check-out proces? We hebben nu een conversion rate van 8% van klanten die tijdens de check-out het vakje aanvinkt dat ze de nieuwsbrief willen ontvangen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen