Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MarkoAmsterdam
MarkoAmsterdam
Beste Higherlevel,
Ik wil voor mijn onderneming een parkeervak kopen in de parkeergarage onder mijn woning. (Ingang gelegen aan een andere straat)
Deze woning behoort niet tot een bedrijfruimte (Mijn werk word wel hoofdzalijk vanuit hier gedaan)
Het parkeervak zal uitsluitend zakelijk gebruik worden. (Voor de aanhanger waarmee ik naar de markt ga)
En de waarde is 25.000 Euro van dit vak.
Het betreft niet de grond eronder want hiervoor word aan de gemeente erfpacht betaald.
Mag ik Kleinschaligheidsinvesteringsaftrek toepassen op deze aankoop.
En afschrijven tot de helft van de onroerendzaak belasting waarde en hoeveel jaar moet ik hierbij rekenen?
(Ik zie verschillende websites welke vermelden dat dit wel mogelijk is ( Garageboxen te koop)
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74194-parkeervak-voor-eigen-zaak-kleinschaligheidsinvesteringsaftrek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag