Mijn naam is Juraini Ferary, ben 29 jaar oud met een verstandelijke beperking, verder laat k me beperking zeker niet in de weg staan en run k sinds 2 maart 2020 mijn eigen 24 uurs non stop internetradio, genaamd; Juraini Radio. Dit is een Nederlands Publieke Radiostation met een eigen omroep op YouTube. Wij richten zich op jongeren, jongvolwassenen en volwassenen. We draaien vooral urban, latin en latijns-muziek, maar ook veel bachata's. Via deze weg vroeg k me af hoe ik geld kan verdienen aan radiomaken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jurainiradio
jurainiradio
Mijn naam is Juraini Ferary, ben 29 jaar oud met een verstandelijke beperking, verder laat k me beperking zeker niet in de weg staan en run k sinds 2 maart 2020 mijn eigen 24 uurs non stop internetradio, genaamd; Juraini Radio. Dit is een Nederlands Publieke Radiostation met een eigen omroep op YouTube. Wij richten zich op jongeren, jongvolwassenen en volwassenen. We draaien vooral urban, latin en latijns-muziek, maar ook veel bachata's. Via deze weg vroeg k me af hoe ik geld kan verdienen aan radiomaken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74784-geld-verdienen-aan-radio-maken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag