In welke land wordt de omzet belasting betaald voor een Prepaid E-sim ?
Deze SIM verbied in elke land met behorende land provider. Dus elke land wordt dienst in gekocht door Esim aanbieder van Nederland in dat land en geleverd aan mij in dat land. Dus de BTW tarief ? van Nederland of andere landen? Welk BTW bedrag mag ik aftrekken?
Ik heb dat gekocht in Nederland voor €20,- (onbeperkt geldig)
Dit vind ik op de factuur: BTW: Geen prestatie voor BTW / U kunt deze E-sim voucher wereldwijd inwisselen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jan_Re
Jan_Re
In welke land wordt de omzet belasting betaald voor een Prepaid E-sim ?
Deze SIM verbied in elke land met behorende land provider. Dus elke land wordt dienst in gekocht door Esim aanbieder van Nederland in dat land en geleverd aan mij in dat land. Dus de BTW tarief ? van Nederland of andere landen? Welk BTW bedrag mag ik aftrekken?
Ik heb dat gekocht in Nederland voor €20,- (onbeperkt geldig)
Dit vind ik op de factuur: BTW: Geen prestatie voor BTW / U kunt deze E-sim voucher wereldwijd inwisselen
aangepast door Jan_ReLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74852-prepaid-esim-gekocht-staat-u-kunt-deze-e-sim-voucher-wereldwijd-inwisselen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag