Om mijn webshop bij jouwweb.nl op te zeggen, heb ik op 2 september een mail gestuurd. Zo had jouwweb dat ook gevraagd te doen. Ik kreeg een mail terug met de vraag of ik dat via een link wilde doen die zij mij meestuurde. Ik deed dat op 4 september. 4 oktober was de vervaldatum en ik had een maand opzegtermijn. Zij vinden dat ik te laat was met opzeggen en presenteren weer een factuur voor een jaar. Klopt dat? Of is de mail van 2 september ook iets waard?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marlies Mari
Marlies Mari
Om mijn webshop bij jouwweb.nl op te zeggen, heb ik op 2 september een mail gestuurd. Zo had jouwweb dat ook gevraagd te doen. Ik kreeg een mail terug met de vraag of ik dat via een link wilde doen die zij mij meestuurde. Ik deed dat op 4 september. 4 oktober was de vervaldatum en ik had een maand opzegtermijn. Zij vinden dat ik te laat was met opzeggen en presenteren weer een factuur voor een jaar. Klopt dat? Of is de mail van 2 september ook iets waard?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75643-webshop-opgezegd-op-tijd-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag