Ik huur nu een ruimte in een bedrijfsverzamelpand. De verhuurder schakelt een IT bedrijf in welke welke de internetaansluiting regelt binnen het pand. Toen ik deze ruimte ging huren was ik niet op de hoogte (staat ook niet in verhuurcontract) dat ik niet vrij was in het kiezen van een internetprovider binnen het pand. Via ziggo is er een aansluiting geregeld en elke huurder €50 ex btw vragen voor het internet. Ze zijn niet vrij een andere provider te kiezen.
Is dit de normale gang van zaken? Graag hoor ik van andere ondernemers welke in een soortgelijke situatie zitten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroentiee
Jeroentiee
Dag allemaal,
Ik huur nu een ruimte in een bedrijfsverzamelpand. De verhuurder schakelt een IT bedrijf in welke welke de internetaansluiting regelt binnen het pand. Toen ik deze ruimte ging huren was ik niet op de hoogte (staat ook niet in verhuurcontract) dat ik niet vrij was in het kiezen van een internetprovider binnen het pand. Via ziggo is er een aansluiting geregeld en elke huurder €50 ex btw vragen voor het internet. Ze zijn niet vrij een andere provider te kiezen.
Is dit de normale gang van zaken? Graag hoor ik van andere ondernemers welke in een soortgelijke situatie zitten.
Gr,
Jeroen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75687-verhuurder-bedrijfspand-laat-mij-niet-vrij-in-keuze-van-internetprovider/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag