Re:HL Nieuwjaarsborrel in Den Haag

Aanbevolen berichten

Even een kick omhoog en de presentielijst tot zover:

 

Mater HL : Mikky a.k.a. Kermie

Ronald Kleverlaan

Ilja van Roon ist auch von die Partei

Annedien Hoen

Justus a.k.a. Nonex

Martinoz

Persoon (vergeet hem niet te feliciteren)

Sanderhaaksma

Imigo (inmiddels weer zonder krukken)

Benm

Jeroen Bakker (volgens doorgaans betrouwbare bron)

Dirk Pieter van Walsum (volgens dezelfde doorgaans betrouwbare bron)

Ondergetekende

 

De tussenstand tot zover. Wie ben ik nog vergeten?

 

Locatie: Den Haag www.ondernemerscafe

Tijd: vanaf 17:00 uur.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Even een kick omhoog en de presentielijst tot zover:

 

Mater HL : Mikky a.k.a. Kermie

Ronald Kleverlaan

Ilja van Roon ist auch von die Partei

Annedien Hoen

Justus a.k.a. Nonex

Martinoz

Persoon (vergeet hem niet te feliciteren)

Sanderhaaksma

Imigo (inmiddels weer zonder krukken)

Benm

Jeroen Bakker (volgens doorgaans betrouwbare bron)

Dirk Pieter van Walsum (volgens dezelfde doorgaans betrouwbare bron)

Ondergetekende

 

De tussenstand tot zover. Wie ben ik nog vergeten?

 

Ik ben er morgen ook bij :)

Link naar reactie

Even een kick omhoog en de presentielijst tot zover:

 

Mater HL : Mikky a.k.a. Kermie

Ronald Kleverlaan

Ilja van Roon ist auch von die Partei

Annedien Hoen

Justus a.k.a. Nonex

Martinoz

Persoon (vergeet hem niet te feliciteren)

Sanderhaaksma

Imigo (inmiddels weer zonder krukken)

Benm

Jeroen Bakker (volgens doorgaans betrouwbare bron)

Dirk Pieter van Walsum (volgens dezelfde doorgaans betrouwbare bron)

Technico

Lexbridge

ExTax

Ondergetekende

 

De tussenstand tot zover. Wie ben ik nog vergeten?

 

Locatie: Den Haag www.ondernemerscafe.nl

Tijd: vanaf 17:00 uur.

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Een geslaagde avond, leuk om weer bekenden te ontmoeten en nieuwe mensen te leren kennen. Kermie was de hostest with the mostest zoals gebruikelijk en het Ondernemerscafe serveert lekkere snacks tussendoor, yum.

 

Oops, en ik ben vergeten Persoon alvast te feliciteren met zijn verjaardag. Bij deze dan!

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Hoi,

 

Ik ben nieuw sinds vandaag maar ook betrokken bij het ondernemerscafe. Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad. Ik kwam jullie tegen via google en vind het jammer dat ik jullie gister niet heb ontmoet. Rustig avondje thuis. Vind het een erg leuk initiatief en

het sluit volgens mij goed aan bij het ondernemerscafe. Het is ook de bedoeling van het ondernemerscafe om initiatiefen zoals als die van jullie

te stimuleren, netwerk opbouwen en ook iets gezelligs doen. Als iemand van jullie nog tips voor het ondernemerscafe heeft, dan hoor ik dat graag.

 

Hoi Erwin

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hallo Erwin ... en welkom in het forum....

 

Tsja ... OndernemersCafe voor mij altijd een thuiswedstrijd .... dus als ik degene ben die een HL-borrel en/of moderatorenmeeting organiseer.doe ik dat graag bij "Borrelen". Ik ben daar terecht gekomen door Toon Buddingh (BVit is partner van HL). En de naam van jullie Cafe alleen al heeft genoeg reden om de HL-borrels in Den Haag bij jullie te houden.

 

Horeca-mindend (mijn achtergrond van origine) heb ik geen suggesties voor het OndernemersCaf'e. Een Cafe/Restaurant runnen met 21 aandeelhouders vind ik op zich al een apart concept.

In het begin vond ik het wel leuk, maar not special. Behalve dan als Toon op donderdag bardienst had ;) Die mis is bydewee wel een beetje.

Maar zoals het bij elke nieuwe horecazaak gaat. is het qua uitdragen van het concept altijd even zoeken en aanpassen aan de juiste ambiance.

Maar na een aantal pesooneelswisselingen is mijn mening dat het OndernemersCafe met Richard als perfecte gastheer en Patrick die de puntjes op de i zet in de keuken niet alleen qua inrichting maar ook qua sfeer enorm leuk geworden.

Geen suggesties, maar misschien wel een idee?!?

In welke hoedanigheid ben je betrokken bij het OndernemersCafe? Ben je een van de aandeelhouders? Voor zover mijn informatie klopt zijn alle aandeelhouders ook zelf ondernemer (ieder met zijn eigen bedrijf/expertise). Misschien leuk om een keer een meeting te organiseren met "gevestigde orde" en starters/jonge ondernemers van HL?

 

Aan Richard en Patrick graag mijn dank voor de gastvrijheid. En nu jullie Iki beer (ik ben een fan van Arjan, die weer een bekende is van Nils de Witte) serveren ... komt een grote Ondernemerswereld ineens heel dicht bij elkaar.

Groetjes,

Mikky

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik ben nieuw sinds vandaag maar ook betrokken bij het ondernemerscafe. Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad.

 

Zeker weten! Was erg gezellig - leuk om de gezichten bij de logo's te zien :)

 

Persoonlijk denk ik dat dat in (de centrale ruimte van) een ondernemerscafe ook erg belangrijk is: zoveel mogelijk ruimte voor gesprek. Je biedt een podium voor iets anders, biedt een pittige achtergrond maar bent niet de main attraction.

 

Licht, ruimte, eigentijdse maar niet te overheersende muziek en niet-doorsnee, niet-vette hapjes die je tijdens een gesprek kunt nuttigen. Dat hadden jullie allemaal, dus ik was erg tevreden.

Link naar reactie

Hoi,

 

Ik zal Richard en Patrick bedanken is wel goed die feed back. Ik ben zelf één van de aandeelhouders en van het begin af aan redelijk betrokken bij het hele verhaal. Momenteel zit ik n btje te inventariseren hoeveel verschillende netwerk / ondernemers clubjes er in de regio zijn. Met een aantal mensen hebben we het plan bedacht om te proberen of we een x aantal van die clubjes kunnen laten fuseren in een club die wat meer slagkracht heeft dus een aantal honderden leden, vervolgens kunnen we dan een proffesionele partij (evenementenbureau) een maandelijks terugkerend evenement laten organiseren, uiteraard met verschillende topics.

 

Ideeën?

 

Groet Erwin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.