Ik koop met enige regelmaat producten in Duitsland producten (Met de Duitse BTW) en daarbij krijg ik een factuur aangeleverd. Alleen nu heb ik van mijn boekhouder gehoord dat ik nog een bewijs moet hebben van levering aan mijn bedrijf wil ik de BTW terug kunnen vragen in Duitsland.
Dat is voor mij niet praktisch want vanwege de kosten ga ik zelf de leveranciers af om inkopen te doen. Heeft iemand ervaring met het oplossen van dit probleem?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Noetsmierkeps
Noetsmierkeps
Dag iedereen,
Ik koop met enige regelmaat producten in Duitsland producten (Met de Duitse BTW) en daarbij krijg ik een factuur aangeleverd. Alleen nu heb ik van mijn boekhouder gehoord dat ik nog een bewijs moet hebben van levering aan mijn bedrijf wil ik de BTW terug kunnen vragen in Duitsland.
Dat is voor mij niet praktisch want vanwege de kosten ga ik zelf de leveranciers af om inkopen te doen. Heeft iemand ervaring met het oplossen van dit probleem?
Met vriendelijke groet,
Roel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76114-vraag-intracommunautaire-verwerving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag