Ik heb erover gelezen, de site bekeken, en ik verbaas me erover dat je hiermee geld kunt verdienen. Maar misschien kan ik hier wel iets geweldigs van leren.
Mijn vragen:
- Hoe zou de maker dit voor elkaar gekregen hebben? Vooral de eerste 100 tot 500 advertenties verkopen lijkt me hartstikke moeilijk.
- Is deze site het ultieme bewijs dat een goede verkoper met gemak ook lucht kan verkopen? of is het eigenlijk gewoon een briljant plan, veel slimmer doordacht dan op het eerste gezicht lijkt.
- Zit hier een model achter waar je in andere vorm ook iets mee kan of is dit éénmalig?
Bij voorbaat dank voor de antwoorden en groetjes :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TheEntertainer
TheEntertainer
Wie kent de www.milliondollarhomepage.com en kan hier iets verstandigs over zeggen.
Ik heb erover gelezen, de site bekeken, en ik verbaas me erover dat je hiermee geld kunt verdienen. Maar misschien kan ik hier wel iets geweldigs van leren.
Mijn vragen:
- Hoe zou de maker dit voor elkaar gekregen hebben? Vooral de eerste 100 tot 500 advertenties verkopen lijkt me hartstikke moeilijk.
- Is deze site het ultieme bewijs dat een goede verkoper met gemak ook lucht kan verkopen? of is het eigenlijk gewoon een briljant plan, veel slimmer doordacht dan op het eerste gezicht lijkt.
- Zit hier een model achter waar je in andere vorm ook iets mee kan of is dit éénmalig?
Bij voorbaat dank voor de antwoorden en groetjes :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7648-nieuw-concept-milliondollarhomepage/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
82 antwoorden op deze vraag