Ik wil graag een llm gebruiken om telefonisch orders aan te nemen (dus niet door de klant door een menu te loodsen, maar door de klant een daadwerkelijk gesprek te laten voeren met de llm). Heeft iemand hier ervaring mee? Het is voldoende als de llm een json order genereert. Ik programmeer dan een koppeling met de database en een notificatie via SMS.

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0
58 minuten geleden, Roel J zei:

wat is een llm?

Roel J Dat schijnt iets te zijn om json orders te kunnen genereren.

FF serieus tbv vraagsteller: licht alsjeblieft specifieke afkortingen en jargon toe, niet iedereen is thuis in jouw vaktermen😘

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 0

In deze context zal vraagsteller waarschijnlijk Large Language Model (LLM) bedoelen.

ChatGPT is bijvoorbeeld gebaseerd op een LLM en kan daardoor verschillende taken uitvoeren. Zoiets wordt denk ik door de vraagsteller beoogd.

Moeite met het bereiken van je doelgroep? Middels online en/of offline campagnes maken we jouw bedrijf op het juiste moment zichtbaar en activeren we je doelgroep!

• 0
1 uur geleden, Norbert Bakker zei:

licht alsjeblieft specifieke afkortingen en jargon toe, niet iedereen is thuis in jouw vaktermen😘

De topicstarter vraagt dan ook naar mensen die hiermee ervaring hebben. 😏

Als zo iemand denk ik dat te vraag te breed én te gemakzuchtig is.

Er zijn, zonder overdrijven, tientallen startups allang bezig met AI de telefoon laten aannemen, onder andere om bestellingen op te nemen. Als je er even voor gaat zitten, vind je tientallen oplossingen, inclusief Indie developers die op YouTube uitleggen hoe je zo'n applicatie bouwt.

Aan de slag dus: ondernemen is een werkwoord!

En dit topic gaat op slot.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar