Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
FrankDiks
FrankDiks
Hoi,
Mijn naam is Frank en zzp-er in de bouw.
Ik heb mijn eigen werkzaamheden en zo nu en dan een klus voor een aannemer die tijdelijk krap zit met personeel of een wat specialistische
klus heeft.
Eerder kreeg hij daarvoor gewoon een factuur voor tijd en materialen.
Nu wil ik/De Belasting Dienst/Overheid dit op papier zetten dmv een aanneem overeenkomst.
Daar zijn vele voorbeelden van te vinden op het net.
Nu is mijn vraag hoe ik dit via e-boekhouden factureer? Hoe ziet de factuur eruit? In 1 bedrag of in termijnen?
Kan iemand mij hier een voorbeeld van geven?
Ik heb dit ook al voor gelegd bij e-boekhouden zelf maar nog geen antwoord.
Ik kijk graag uit naar jullie antwoord.
mvg Frank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77381-e-boekhouden-termijn-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen