Ik wil de producten van mijn bedrijf verkopen via een tussenhandel. Dit om te proberen om met grotere aantallen te kunnen werken. Het is de bedoeling dat deze tussenhandelaar het dan aan bedrijven en/of consumenten kan verkopen.
Wat betreft consumenten zit ik te denken aan bijvoorbeeld Conrad (www.conrad.nl of www.conrad.de).
Echter, weet iemand hoe dit soort bedrijven producten selecteren om te worden opgenomen in hun assortiment ? Ik wil wel gewoon bellen, maar dat is meteen de mogelijke eerste indruk, dus ik wil graag eerst wat meer info hebben over wat ik kan verwachten.
Ik hoor graag van mensen die ervaringen hiermee hebben.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
alfredbos
alfredbos
Hoi,
Ik wil de producten van mijn bedrijf verkopen via een tussenhandel. Dit om te proberen om met grotere aantallen te kunnen werken. Het is de bedoeling dat deze tussenhandelaar het dan aan bedrijven en/of consumenten kan verkopen.
Wat betreft consumenten zit ik te denken aan bijvoorbeeld Conrad (www.conrad.nl of www.conrad.de).
Echter, weet iemand hoe dit soort bedrijven producten selecteren om te worden opgenomen in hun assortiment ? Ik wil wel gewoon bellen, maar dat is meteen de mogelijke eerste indruk, dus ik wil graag eerst wat meer info hebben over wat ik kan verwachten.
Ik hoor graag van mensen die ervaringen hiermee hebben.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7908-hoe-contact-leggen-met-groothandelaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag