Ik heb via telefonische verkoper een advertentie laten plaatsen in een 2 pagina grote folder met rubrieken hierin konden bedrijven een aanbieding doen, ze zeiden dat ik kon kiezen voor een advertentie met of zonder alleen recht, ik heb toen gekozen voor alleen recht en zou dus de enige adverteerder zijn in die rubriek, echter toen de folder uitkwam bleek en concurrent met bijna dezelfde advertentie in een andere rubriek naast mij te staan. Hier was ik het niet mee eens omdat je de rubrieken eigenlijk niet eens ziet en iedereen de concurrent duidelijk kon zien naast mij.
Ik heb contact opgenomen met die verkoper en gevraagd hoe dat zat, het antwoord was dat zij niets controleerde of iemand eigenlijk in een verkeerde rubriek zit. Nu heb ik gevraagd telefonisch en 2 keer schriftelijk of zij een nieuw advertentie bedrag willen berekenen voor het niet alleen recht hebben. Hier hebben ze niet op gereageerd en nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld.
Enkele vragen:
- Kan een incassobureau beslag leggen op spullen?
- Waarschijnlijk wordt het een rechtszaak volgens de incasso
(het gaat over 194 euro) en wat zijn dan ongeveer de kosten wanneer
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ravie
Ravie
Hallo,
Ik heb via telefonische verkoper een advertentie laten plaatsen in een 2 pagina grote folder met rubrieken hierin konden bedrijven een aanbieding doen, ze zeiden dat ik kon kiezen voor een advertentie met of zonder alleen recht, ik heb toen gekozen voor alleen recht en zou dus de enige adverteerder zijn in die rubriek, echter toen de folder uitkwam bleek en concurrent met bijna dezelfde advertentie in een andere rubriek naast mij te staan. Hier was ik het niet mee eens omdat je de rubrieken eigenlijk niet eens ziet en iedereen de concurrent duidelijk kon zien naast mij.
Ik heb contact opgenomen met die verkoper en gevraagd hoe dat zat, het antwoord was dat zij niets controleerde of iemand eigenlijk in een verkeerde rubriek zit. Nu heb ik gevraagd telefonisch en 2 keer schriftelijk of zij een nieuw advertentie bedrag willen berekenen voor het niet alleen recht hebben. Hier hebben ze niet op gereageerd en nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld.
Enkele vragen:
- Kan een incassobureau beslag leggen op spullen?
- Waarschijnlijk wordt het een rechtszaak volgens de incasso
(het gaat over 194 euro) en wat zijn dan ongeveer de kosten wanneer
ik de zaak verlies?
- Iemand enig idee wat mijn kansen zijn?
Ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen.
Mvg,
W
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9193-na-advertentie-incassoburo-op-mn-dak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag