Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 07/16/19 in alle zones

  1. Met het bieden van die ondersteuning ben ik het ook eens, voor de duidelijkheid. Als forum zou ik in zulke zaken echter geen stelling nemen over wie er nu gelijk heeft of niet, maar als individuele deelnemer heb ik daar wel een mening over en draag ik wel of niet bij aan wat gezamenlijk speurwerk om andere ondernemers te helpen bij het halen van hun recht. Het forum zie ik als een platform voor deelnemers die elkaar in wisselende coalities vinden, niet als een instituut op zich.
  2. CPA is in principe wel beschikbaar voor alle accounts, maar je moet per campagne waar je CPA bieden wilt gebruiken inderdaad minimaal 15 conversies in de afgelopen 30 dagen hebben gehad. Dat is op zich ook wel logisch. Als het systeem niet weet op welke woorden, via welke sites en bij wat voor soort bezoekers conversies gegenereerd worden, dan weet het systeem ook niet waar het op moet bieden. Feitelijk kun je handmatig ook niet sturen op conversies omdat je niet voldoende valide data hebt. Je moet het dan op gevoel doen. Ik was dat even vergeten te vermelden bij mijn vorige post. Excuus :-[
  3. Stel nou dat er een zekere waarheid in zit. Wat voor lering kunnen we hier dan nog meer uit trekken dan we feitelijk al wisten? Nog even de highlights met wat reacties van mijn kant: Kritisch zijn hindert ons het meest. Je moet dus soms dom onlogisch en niet onderbouwd durven over te komen. Oftewel er recht voor uitkomen dat je wellicht wel een globale oplossng tussen de oren hebt, nog niet de puntjes op de i, maar eigenlijk ook niet weet hoe verder.:-) Je wordt eerder afgerekend op een blunder dan op een goed idee. - Met name in organisaties waar een idee uiteindelijk steeds hoger wordt door geschoven en alleen de abstractie nog maar over blijft. Voorkom dus dat je ideeën door anderen worden gepresenteerd, doe het zelf, durf je kwetsbaar op te stellen. Simpel is te makkelijk. Een concept moet dus complexer gecommuniceerd worden :-) - Dat is nou net waar velen moeite mee hebben, de complexitiet eenvoudig vertellen. Hoeft dus niet meer:-) Lekker veel technische woorden gebruiken dus?:-) Hoofdstuk in je plan opnemen: De complexiteit van dit idee. Vertel met passie wat je allemaal hebt moeten doorstaan om tot het concept te komen. Als het makkelijk gaat is het niet goed. Toen dus aan dat het heel veel werk heeft gekost om tot de oplossing te komen. Laat zien dat je hebt geleden. - Bewaar alle versies van je idee misschien. Maak fotoes waar je allemaal niet geweest bent, houd gesprek verslagen bij etc... Hoofdstuk in je plan: Wat hebben we allemaal al gedaan om het voor elkaar te krijgen? Enthousiasme is dom. Kritiek uiten wordt als intelligent gezien. Zet dan ook zelf een kritische noot in je plan. Beloon de mensen die kritiek hebben geuit. Hoofdstuk: Wat zeggen anderen? (Daar wil je niet meer in staan als bank directeur :-)) Intenties van de mens zijn slecht. Dat denken we dus, waardoor we ideeën half ventileren of juist met de verkeerde mensen gaan praten. Tuurlijk heeft een ieder baat bij een idee, goed of slecht. Gewoon houden van dubbele agenda's dus, zorg alleen dat ze snel boven water komen. Duidelijkheid voorop. Mijn oplossing om dit probleem te ondervangen zou zijn: Zet een website op waar een iedere zijn haar plannen neer kan zetten, compleet met open eindjes. Geef anderen de mogelijkheid om er input op te geven, expertise in te dragen etc... Als een ieder zo graag zijn intelligente kritiek wil uiten, zet zijn banner er naast :-) Toon de planning en de acties wie heeft wat gedaan en wil wat gaan doen. Maak dat openbaar zodat een ieder kan zien waar hij/zij bij kan helpen, met daarbij de dubbele agenda's van een ieder recht toe recht aan in beeld. Een site waar ideeën en plannen worden uitgedacht, de productie elders... Als we echt een kennis productief land willen zijn, moeten we daar slimmere middelen voor inzetten. Zou dit gaan helpen? Een dergelijk plan probeer ik al een tijdje in de lucht te brengen. Schiet er maar op:-) Perry
  4. We hebben het onderling opgelost. Trots opzij en een korting. Alle extra kosten en gezeur zijn het eigenlijk niet waard
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00

Je kan ons ook vinden op LinkedIn:

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.