MartinDupuis

Moderator
  • Aantal berichten

    1095
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Vestigingsplaats
    Almere
  • Telefoonnummer
    06-37195566
  • Branche
    ICT/ internet

MartinDupuis's trofeeën

  1. Goede vragen, ik denk dat ik die al voor een groot deel beantwoord in het Webinar gedeelte vanmiddag. Maar als je nog vragen hebt daarna, stel ze gerust. Groet, Martin
  2. Had hier nog helemaal niet gemeld dat ik er gewoon ook bij ben.
  3. Ik denk dat het een het ander niet uitsluit. Ben zelf erg van van The Lean Startup van Eric Ries, maar als je kapitaal nodig hebt kom je al snel bij een businessplan uit om je kapitaalverstrekkers te overtuigen. Ik ben een fan van een hybride vorm, planning op een A4 met de hoofdzaken en de rest vooral in de praktijk testen.
  4. Weer een kans misgelopen om miljonair te worden...
  5. Lieve Mik, wat ga je gemist worden. Vooral in de beginjaren van HL hadden we veel contact met elkaar en zagen we elkaar op de borrels en de HL Events. Altijd mocht ik Nicky, mijn vriendin, van je meenemen want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je leeft voort in de vele mooie herinneringen die ik aan je heb. Rust zacht mooi mens.
  6. Ik lees dit nu pas, wat een gemis. Ik ken Ben al vanaf de begintijd van HL en we hebben behoorlijk wat borrels samen gedaan op de live HL momenten vroegah. Ben was echt een heel zachtaardig persoon zonder oordelen. Rust zacht.
  7. Jeetje, 20 jaar alweer! Dat is zeker wel een feestje waard. Wat vliegt de tijd Mikky, en wat een toffe nieuwe opmaak van het forum. Op naar de volgende 20!
  8. Sinds gisteren (1-7-2021) bestaat het Bel-me-niet-register niet meer. Dit is vervangen door een opt-in regeling, dus je mag sowieso niet meer koud bellen om iets te verkopen naar iemand behalve als deze toestemming heeft gegeven om gebeld te worden. En de bewijslast van die toestemming ligt bij de beller. Dit geldt dan weer niet voor BV's en NV's maar alleen voor natuurlijke personen en daarbij dus ook voor eenmanszaken en VOF's.
  9. 7 & 8 juli om precies te zijn in de Jaarbeurs in Utrecht. Toegang is ook nog eens gratis. https://www.webwinkelvakdagen.nl/nl
  10. Ja, dat is een beetje kip/ei natuurlijk. Het aantal partners is gestegen van 23K vorig jaar naar 46K dit jaar. Dan is het natuurlijk ook aannemelijk dat het aantal producten fors stijgt en het procentuele deel wat naar partners gaat groter zal worden. Maar het is/was ook de filosofie van het bedrijf om het aantal partners fors te laten stijgen en die belangrijk te maken. Welke er eerst was? Ik denk de filosofie, maar ik snap dat je als je de cijfers nu ziet dat ook anders kunt invullen. Die bron dat ben ik zelf.
  11. Ik sluit me volledig aan bij wat @Norbert Bakker zegt. Buiten dat lijkt het mij dat de manier waarop je klanten gaat werven al de revue heeft gepasseerd toen je je ondernemingsplan aan het maken was? Mocht je toen alleen hebben ingezet op telefonische acquisitie dan heb je nu nog 3 weken om heel rap andere creatieve manieren te gaan bedenken. Succes! Groet, Martin
  12. Het kan heel toevallig zijn, maar de winkel bol.com kan echt niet bij de platformdata. Het klopt wel dat partners steeds meer de verkoop gaan overnemen van de winkel zelf, vorig jaar werd al meer dan 60% van de omzet door plazapartners gedaan en in de toekomst zal dat wel boven de 70% uit gaan komen. Dus die Huub heeft wel een punt.
  13. Outbound gaan bellen lijkt me vrij zinloos met de nieuwe telecommunicatiewet die per 1-7 ingaat. Dan zijn we ook eindelijk verlost van al die energieboeren en andere ellende, mits je niet per ongeluk toch toestemming gaat geven bij een of andere vage winactie. Enige wat je outbound dus nog kan gaan doen is gekwalificeerde leads bellen die opt-in hebben aangegeven gebeld te willen worden, maar ik vraag me inderdaad af wat dan je USP gaat zijn als zoveelste callcenter? Op prijs ga je het niet winnen van de grotere jongens, dus hoe ga je jezelf onderscheiden? Ben benieuwd naar je plannen. Groet, Martin
  14. Even als toelichting, neem dit niet te lichtvaardig. Ik heb jarenlang een outdoor evenementenbedrijf gehad en ik ken helaas uit die tijd uit de praktijk een geval van overlijden bij een buitensport event, dit is echt in mijn ogen een must om te hebben voor je iets gaan doen met klanten. Dus laat je goed voorlichten en zoek de mogelijkheden uit. Norbert heeft je al een goede richting op gewezen. Groet, Martin
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.