Ga naar inhoud
  • 0

"Illegaal" plakken, hoe ver kun je gaan?

Aan alle creatieve en ondeugende marketiers,

 

Om mijn datingsite te promoten, heb ik 10.000 Post-It memo´s laten bedrukken met de tekst: Doe weg die ouwe fiets!! en het adres van mijn website. Een lekkere pakkende tekst, bedoeld om te prikkelen. Je begrijpt, ik plak ze op ouwe fietsen. ;D

 

Nu verwacht ik geen claims >:( voor "schoonmaakkosten" van particuliere fietsenbezitters, maar als ik memo´s (met andere teksten) ga plakken op bijvoorbeeld de borden met vertrektijden van de NS, ligt dat misschien anders. Heeft iemand ervaring met dit soort acties?

 

Ik kan hier helaas niet uit de doeken doen wat voor acties ik nog meer in petto heb (dat lees je misschien achteraf). Het is ook niet mijn bedoeling om júllie leeg te zuigen, maar misschien kunnen jullie me vertellen wat NIET mag.

 

Een tip voor mensen die ook om remkabels of bageagedragers willen gaan plakken: draai de bedrukking 90 graden zodat je "lijm op lijm" kunt plakken.

 

Groet,

 

Peter

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja leuk, heb niet zoveel ervaring (niet) met datingsites. Maar klein bugje: je kan je postcode niet invoeren. (heb me natuuurlijk gelijk aangemeld ;) )

 

Je moet ook wel een hele lijst door zeg voordat je eindelijk klaar bent ongelooflijk!

 

Succes! !

Link naar reactie
  • 0

 

Heb je deze 10.000 post it jes allemaal alleen geplakt, of had je hulp.

Of ben je nu nog bezig.

 

Ik dit een grandioos idee, ach de schoonmaakkosten, dat zal wel niet zo hard lopen, behalve als er op de fiets staat, hier niet aanplakken ;)

 

vgr.

 

Sietse

Link naar reactie
  • 0

Gewoon gezond verstand blijven gebruiken. Als het een glimlach opwekt en goed is voor positieve publiciteit dan zal het wel bij een boze reactie van de ANWB/NS etc blijven. Bezorg ze alleen niet teveel overlast. Er zijn veel bedrijven die zoiets doen, zoek bv eens onder de term ambush marketing dan zie je wat er gebeurt rond grote evenementen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Plakken op andermans bezittingen is strafbaar. Als je op mijn fiets plakt, heb je absoluut een advocaat achter je aan. Bij plakken op borden van anderen kun je hetzelfde verwachten. Het hangt er dus maar vanaf wat de eigenaar van de 'ruimte' doet, hoeveel waarde hij eraan hecht (was niet bedoeld als woordspeling). Feit blijft dat je op andermans bezittingen plakt en dat mag niet.

 

Maar iets anders: een Post-It memo plakt toch helemaal niet? Bij mij vallen ze spontaan van mijn monitor.

 

Tot slot: leuke actie, hou d'r in die creativiteit!

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik zou er ook mee oppassen, een beetje stickers en dergelijke op andermans fiets/auto plakken is feitelijk gewoon vandalisme. Zolang je dr niets mee beschadigd zul je er niet zoveel last mee krijgen denk ik, maar voor hetzelfde geld overplak je iemands prijs-winnende designfiets... en dan hang je, want je url staat erop ;)

Link naar reactie
  • 1
Super Senior     136 5

Op zich best een goed idee. Maar ik zal er inderdaad ook NIET aan beginnen!

 

Via de "whois" zijn al je gegevens te achterhalen, en ik denk dat je daar dan veel problemen mee kunt krijgen. Steek eerst je energie eens in je website om deze te optimaliseren. Teksten als "deze pagina is in voorbereiding" kan niet. Je AV zijn niet af, en zijn er niet uit, plaats ze dan (nog) niet. Ook vermeld je dat je officeel nog niet van start bent gegaan, waarom is de website dan actief?

 

Het zijn maar van de kleinde dingen waar ik me enorm aan stoor, en zal om die reden ook niet snel terug keren op een onvolledige website.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

Link naar reactie
  • 0

Ik zou er ook mee oppassen, een beetje stickers en dergelijke op andermans fiets/auto plakken is feitelijk gewoon vandalisme. Zolang je dr niets mee beschadigd zul je er niet zoveel last mee krijgen denk ik, maar voor hetzelfde geld overplak je iemands prijs-winnende designfiets... en dan hang je, want je url staat erop ;)

 

Tuurlijk heb je theoretisch gelijk. In dit land mag al lang niets meer, zelfs bij gewoon foto's maken op de openbare weg moet je je al afvragen of je niet even een handtekening vraagt aan de mensen op de achtergrond want die zouden weleens op eigen terrein kunnen staan.

 

De realiteit is dat volgens mij niemand zal gaan klagen en ook erg belangrijk is dat je niemand schade toebrengt. Onschuldig en wellicht goed voor een kleine reprimande van de wijkagent.

 

Een veel interesantere vraag is mijn inziens wat het conversieratio zal zijn, dus hoeveel gebruikers van de site er uit 10.000 post-its komen. Dat zegt namelijk echt iets over die actie.

 

Gewoon doen....

 

Ronnie

--

Carsulae advisering aan het MKB

http://www.carsulae.nl

Link naar reactie
  • 0

Dank je wel voor je reacties allemaal. De meningen zijn verdeeld. Eén ding is zeker, het is wel fun om die dingen ingestraald te krijgen.

 

Ik heb eerder overwogen om een treintje in Madurodam aan te haken maar daar kijken alleen Italianen en Japanners naar.

Misschien zo' n aanhanger "model boedelbak" kopen. M' n logo op de zijkant en het ding gewoon uitlenen. Vanaf 150 km gratis als je hem binnen 24 uur terug brengt.

 

Carsuale:

Helaas kan ik niets zeggen over de effectiviteit van de memo's. M' n teller is nog niet geïnstalleerd. Vannacht hoop ik. Wat overigens nog wel lastig is: we gaan stunten met de abonnementen (content is waarde). Dat moet ik er nog eventjes met een stempeltje bijzetten :-\. Een nadeel van drukwerk...

 

Highio: Waar staan de fietsen van deze doelgroep....?

Peter: Geen flauw idee. Ik heb in anderhalf uur het hele stationsgebied in Nijmegen geplakt (alleen OUWE fietsen) en ben daarna lekker een biertje gaan drinken om nieuwe inspiratie op te doen.

 

Servicetarget: de site staat al op het domein Q-mates omdat we willen voorkomen dat hij bij de verhuizing zou beschadigen. Dat is al eerder gebeurd. Die AV zijn nu af en de redactionele pagina's (Lieve Mona) worden dit weekend verder gevuld. Kun je ook life zonder AV? Als ik bij jouw op AV klik gebeurt er niets.

 

sja123: Ik ben één fiets met een NEE-NEE sticker tegengekomen. Die heb ik overgeslagen. Met een glimlach..

 

René: JOU fiets sla ik over ;). Doordat ik de bedrukking 90 graden heb gedraaid, kan ik "lijm op lijm" plakken. Dat waait er echt niet af.

 

Het blijft toch een beetje tricky. Ik heb geen flauw idee wat de hoogte van boetes is als ik bijvoorbeeld ga plakken in bussen of treinen. Wie bepaalt dat? De schoonmaakkosten zijn natuurlijk te verwaarlozen.

 

Groet,

 

Peter

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie
  • 0

Je beplakt fietsen oude fietsen in het stationsgebied van Nijmegen, dat zijn dus waarschijlijk studentenfietsen.

 

Ik ben benieuwd naar je conversieratio. Studenten hebben over het algemeen een hekel aan dat geplak op hun fietsen. Als je je fiets even achterlaat is het weer zo ver. Als je je fiets 8h uur of langer achterlaat in openbaar gebied, dan kom je daarna niet meer vooruit door de vele folders en stickers.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Leuke actie, maar wat nu als het gaat waaien en regenen? Dan blijven er al heel wat minder post-its over.

 

Het klinkt misschien heel lullig, maar ik denk dat het conversieratio minimaal is. Een conversie is iemand die de post-it leest (als ie al niet is weggewaaid of natgeregend), in zijn zak steekt en thuis op het juiste moment weer uit zijn zak tevoorschijn haalt om vervolgens jouw website te bezoeken en dan moet het hem ook nog wat lijken. Dat zijn veel te veel stappen. Als je een conversieratio van 1% bereikt is dat veel, dan heb je 100 nieuwe leden. Maar wat hebben die 10.000 post-its je gekost en hoeveel tijd was je kwijt met het opplakken van deze briefjes? Ik denk niet dat de kosten opwegen tegen de baten, maar evengoed een leuke actie.

Link naar reactie
  • 0

De schoonmaakkosten zijn natuurlijk te verwaarlozen.

 

 

Daar zou ik niet te zeker van zijn: een gemeente bijvoorbeeld, die zal je aanslaan voor alle inspanning die ze zich hebben moeten veroorloven die ze anders niet hadden hoeven doen. En hoe zij dat doen bepalen zij, maar de rekening komt bij jou, dus als ze er een beleidsambtenaar op zetten om jou te achterhalen, als er drie leidinggevenden een paar uur over vergaderen, alles wordt gewoon bij jou gedeclareerd. Het is niet voor niets dat bij een beperkte actie, zoals en kleine graffiti, of het illegaal uitdelen van monsters appelsap op de openbare weg de schoonmaakkosten soms wel in de tienduizenden euro's lopen. Je betaaalt echt niet alleen het hogedrukreinigertje en die schoonmaker.

 

Zie ook hier over de politieke partij Groenvrij die 250000 flyers uit een vliegtuig heeft gekieperd boven Amsterdam.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt als pay-off op je site "Eerlijk de beste" en dan ga je op een forum achterhalen hoe je door de mazen van de wet kunt glippen?

Gewoon respectvol met de spullen van een ander omgaan, zou ik zeggen. Er blijft genoeg over om creatieve marketingacties mee te verzinnen.

 

 

 

Van "door de mazen van de wet glippen" kan geen sprake zijn als je de wetten of regels niet kent. Je bent in overtreding óf je bent het niet ::).

Het punt is dat je gewoon niet altijd kúnt weten wat wel- of niet mag.

 

Als ik studentes in trouwjurk in een trein laat flyeren, weet ik dat ze eruit gegooid kunnen worden en hun OV-jaarkaart kwijtraken. Algemene Voorwaarden... Gewoon een kaartje kópen dus, én voor andere kleding óf alternatief vervoer zorgen.

 

Als een concurrent een feest organiseert waar 2.300 singles komen, kan ik gewoon een Boedelbak met mijn logo voor de ingang van de zaal zetten. Twee kwartjes in de parkeermeter en hard weglopen ;).

 

Maar wat nu als ik hartje zomer zo'n opblaas-kerstman met mijn logo in een weiland naast de files neerzet? Die kerstmannen kosten geen drol hartje zomer. Het lijkt mij dat ik het beter niet bij zo'n gemeente moet gaan vragen...

 

Wat nu als ik zo'n zelfde kerstman op een aanhanger zet en door de stad ga rijden? Of op mijn balkon zet?

 

Het is natuurlijk heerlijk als je 's morgens onder de douche allemaal van dit soort ideeën krijgt ingestraald, maar uitvoeren is leuker... Een beetje risico nemen dan maar?

 

Heeft één van jullie wel eens een bekeuring gekregen voor een marketingactie?

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie
  • 0

 

Maar wat nu als ik hartje zomer zo'n opblaas-kerstman met mijn logo in een weiland naast de files neerzet? Die kerstmannen kosten geen drol hartje zomer. Het lijkt mij dat ik het beter niet bij zo'n gemeente moet gaan vragen...

 

Wat nu als ik zo'n zelfde kerstman op een aanhanger zet en door de stad ga rijden? Of op mijn balkon zet?

 

Hahaha die kerstman is leuk,

Die moet je na de kerst in een weiland langs de A2 neerzetten, begin januari hebben de datesites namelijk de grootste aanvoer van vers vlees. ;D Het waarom laat zich raden, voor velen slaat rond kerst en oud en nieuw de eenzaamheid genadeloos toe. :'(

Roep maar iets van "onze singles zaten niet alleen met de kerst".

 

Richt je vooral op de vrouwen, het gaat om de beleving dat jij de eenzaamheid voor hun in kan invullen, believe me, die mannen weten de site snel genoeg te vinden.

Die fietsenactie zie ik niet zitten, het is negatief,.

Op de datingsites schrijven vrouwen over haardvuur strandwandelen wijntje, haak daar op in met "hou jij ook van een glaasje wijn .... 's avonds met zijn tweetjes"," Wandel je ook graag op het strand ....... met zijn tweetjes"

Wek de indruk dat ze bij jou hun eenzaamheid in kunnen ruilen voor warmte enzovoorts.

 

Je bedenkt trouwens leuke acties.

Bedenk dan ook leuke uitstapjes.

Iets lastigs met ontmoetingen is vaak de locatie, en wat nu als er niks aan is. Als je mensen een leuke activiteit aan kan bieden hebben ze toch nog een leuke middag/avond gehad. Of de date nu leuk was of niet. Communiceer verder dat daten vooral ook fun moet zijn, dat mensen moeten genieten van het leven en dat jullie site daar de ingang voor is.

 

O ja, als mensen zich inschrijven, daar xx minuten mee bezig zijn, willen ze daarna meteen aan de gang, en niet wachten op een accord voor de foto van de webmaster. Je kunt ze beter een voorlopige toegang geven. Maak dat onderscheid ook duidelijk in de profielen.

Ook is het handig als mensen weten of de andere in ieder geval een echt persoon is, sommige sites hebben geverifieerde profielen, dat gaat meer en meer belangrijk worden als je als site serieus wil overkomen

 

En remember, er zijn in Nederland meer dan een miljoen singles.

Link naar reactie
  • 0

Laat ik het zo zeggen: Als mijn auto ondergevrut is met van die sexflyers of ik alstublieft niet een keer naar de pornobioscoop wil, dan vind ik het inderdaad irritant, maar dit vind ikzelf een hilarische stunt.

 

Je moet ook de lol van dingen inzien. De stunt met de Post-it plakkers zou ik wel hier bij laten, om zo niet verder in de kijker van bv de gemeente te komen.

 

Bussen / Treinen beplakken zou ikzelf niet in mijn hoofd halen, maar een pop langs de snelweg zetten die je er niet al te lang laat staan. Wat zou er kunnen gebeuren? Stel je zet hem 1 dag neer, of 1 file(dus morgen of avond) en je verplaatst hem dan.(Uiteraard moet je dat ding niet op de vluchtstrook zetten, of in de berm naast de vluchtstrook).

 

Meningen zijn duidelijk verdeeld, maar ik vind dat zolang je het niet al te gek maakt, dat je ook moet durven.

Link naar reactie
  • 0

Creatief idee!

 

Maar om even in te gaan op je vraag.

Welk risico je loopt is afhankelijk onder welk recht het valt, strafrecht of civiel recht.

 

Als het onder strafrecht valt kan je een boete of andere straf krijgen die volgens vast is gesteld in de wet. Van een boete zijn de grenzen dan vastgesteld. Maar mijn kennis over strafrecht is niet zo heel erg goed.

 

Als een eigenaar van een fiets of van een vertrektijdenbord je aanklaagd gaat dat op basis van civiel recht. Diegene klaagt je dan aan wegens een onrechtmatige daad en kan een schadeclaim indienen voor de schade die hij door deze daad heeft opgelopen. Het beoordelen van de schade gebeurd op basis van het principe van "redelijkheid en bilijkheid". Dit betekent dat de schade wel reeel moet zijn. De schade zal bij post-it briefjes dus niet heel groot zijn, als ze er al moeite voor willen doen. Een vergadering met drie top-managers die moeten bepalen wat ze met jou post-it briefjes gaan doen verhalen op jou is niet redelijk en zal dus waarschijnlijk ook niet door een rechter toegekend worden.

Bovendien ben je als aanklager zowieso wel een bedrag kwijt aan een rechtzaak (hoewel ook hiervoor de aangeklaagde aansprakelijk wordt gesteld, maar meestal wordt een bedrag lager dan de werkelijke kosten vastgesteld) waardoor het maar de vraag is of je er als aanklager iets mee opschiet. Kortom het risico is niet heel groot omdat je niet veel schade maakt.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb je site vandaag eens bekeken. Ik heb geen ervaring met datingsites, dus kan ik Q-mates niet echt vergelijken met andere datingsites.

Hoewel ik zo hier en daar wat schoonheidsfoutjes zie, vind ik jouw site heel fris en de communitygedachte spreekt me aan. Ik wens je veel succes met je guerrillamarketingacties. Zoals erder gemeld, kijk naar de lokale gemeentelijke verordeningen om problemen te voorkomen.

Link naar reactie
  • 0

De effecten van "weilandmarketing" kan ik moeilijk inschatten. Voer voor marketingpsychologen.

Ik ga een beetje kort door de bocht mijmeren en lees graag jullie reacties.

 

Niemand zet zijn auto even op een parkeerplaats om in te loggen op mijn website, da's duidelijk. Dus zie ik dit meer als een actie waarmee je later een associatie kunt oproepen: "Verrek, DAT was het van de zomer in dat weiland." Daarvoor moet de impact groot zijn. Het moet biljven hangen.

 

Maar wat heeft meer impact:

  • twee maanden lang één kerstman in een weiland
  • twee maanden lang veertien kleine kerstmannetjes in een weiland
  • twee dagen lang veertien g r o t e kerstmannen met elk één letter op de buik?

Ik denk het laatste.

Op dag één werkt het natuurlijk niet. De mensen rijden er té snel voorbij. Op het werk vragen ze misschien aan een collega: "Heb je DAT gezien?" maar ze hebben het beiden niet kunnen lezen. Dag twee letten ze extra goed op, lezen ze het en bezoeken misschien de website.

 

Misschien is het een aardig idee om die veertien kerstmannen te laten groeien in drie dagen tijd?

DIT heeft natuurlijk nog nooit iemand geflikt maar... hebben jullie ervaring met dit soort acties? Maken jullie ook dit soort afwegingen? Wat is de psychologie achter jullie acties? (of is dit een ander draadje?)

 

Ik kom later nog even terug op die vergunningen.

 

Groet,

 

Peter ten Berge

(Brains for Sale)

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie
  • 0

Even wat ideetjes dat in mij op kwam, toen ik jouw bericht zag:

 

1.

Maak een hilarische soap van korte filmpjes van jouw acties... laat een rode draad terug komen (denk Ice Age eekhoorn) van een eenzame single die de meest idiote dingen mee maakt tijdens het daten... slot is natuurlijk dat zij eindelijk succes heeft na het inschrijven bij Q-mates.

Upload deze naar Youtube, Metacafe, Google video's etc... Vergeet niet een podcast te maken en een aparte blog.

Verklap niet meteen de plot maar laat deze soap een paar maanden lopen.

 

2.

Laat mensen die naar grote feesten gaan een opblaaspop meenemen met een tekst op de buik: "Liever eentje die ook kan praten? Wij hebben ze op www.Q-mates.nl"

Ja ik weet het.... kan erg seksitisch overkomen. Maar bij een studentenfeest met voornamelijk mannen kan het wel een paar glimlachen opwekken. Erg belangrijk hoe je dit aanpakt en waar natuurlijk.

 

3.

Geef leden de mogelijkheid een visitekaartje te laten drukken die zij weer kunnen uitdelen tijdens het uitgaan. Leuker dan je telefoonnummer op een bierviltje schrijven. Ze kunnen deze helemaal zelf personaliseren maar op de achterkant staat: leer mij beter kennen op www.Q-mates.nl/naam

 

4.

Maak een minisite waar singles anoniem een kaart of ecard kunnen sturen voor valentijn. Er bestaan genoeg van dit soort sites, maar je zal vast iets origineels kunnen bedenken waardoor jouw site extra opvalt.

 

5.

Direct Mail

Stuur ansichtkaarten, anoniem, alsof je zelf dat ene speciale persoon een kaartje stuurt. Laat de ontvanger denken dat zij een persoonlijke liefdesverklaring hebben ontvangen en lok ze naar een aparte website. Ze zullen uit nieuwsgierig toch even kijken. Neem als webadres iets als: www.wiljewetenwieikben.nl

 

Nog een laatste tip: hou de inschrijvingen gratis om de drempel te verlagen. Je kunt extra inkomsten genereren door extra functionaliteiten aan te bieden. Maar hou de basis gratis.

 

Succes!

 

 

 

 

Professionele designers ontwerpen jouw logo, huisstijl of website voor een bedrag dat je zelf bepaalt! Meer dan 570 ontwerpers.

www.logomatch.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Logomatch,

 

Ik kon een glimlach niet onderdrukken bij het lezen van je reactie.

Jij krijgt je inspiratie misschien ook onder de douche? Nu ging het hier over illegaal plakken, dus zal ik er op deze plaats niet verder op ingaan.

Wellicht kunnen we dat even via een PM doen.

Wel aardig trouwens dat je die visitekaartjes noemt. Die hebben we.

 

Onze E-cards kunnen nog niet extern worden verzonden, maar dat zal binnenkort ook gefixed worden. Je kunt trouwens al voor 200 dollar een Amerikaanse template voor een website kopen met 450 E-cards. Ziet er natuurlijk afschuwelijk uit, maar na een vertaling en met een leuk desing kun je er wel iets leuks van maken. Als mensen zelf E-card kunnen uploaden, doe je alleen nog de redactie. Je logo' tje eronder en zien wat er gebeurt. Misschien logo' tjes plaatsen voor bedrijven. Laat je DIE gewoon betalen.

 

Terug naar illegaal plakken:

vorige week heb ik me eens verdiept in het beleid van een aantal gemeenten op het gebied van flyeren, het plaatsen van borden, zeppelins, en dergelijke. Het beleid is zeer verschillend en de tarieven lopen sterk uiteen.

 

Als je in de file om je heenkijkt, zal direct duidelijk zijn waar het wel, en niet mag. De grens van het "plakgebied" is vaak heel duidelijk zichtbaar. Virtueel plakken op bussen en Euromasten is natuurlijk ook een optie. Twee kinderen laten abseilen van de Domtoren en een arrestatieteam erin plakken. Muziekje eronder... Spotgoedkoop, je wordt niet gearresteerd, en het kost een stuk minder tijd. Blijf ik natuurlijk wel met een zooitje drukwerk zitten. Voortschrijdend inzicht...

 

Marketing is best leuk... ik heb wel eens gesolliciteerd: "U heeft geen diploma's". Jammer. Met een warme doche, een beetje bizar brein en een budget kun je best komen lijkt me.

Deze week maar eens vol in Google Ads duiken. Werk toch directer. Mensen hoeven die PC niet eerst op te starten. Misschien moet je het plakken meer als ondersteund zien.

Zo' n maffe actie blijft toch wel hangen. Later (achter de pc) moeten er een associatie zijn.

 

Groet,

 

Peter.

 

 

 

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie
  • 0

Ik ben door omstandigheden een tijd niet meer op HL geweest. Dit draadje is echt helemaal TOP, iedereen die iedereen belangeloos inspireert, dat zie je niet zo vaak meer, behalve op HL dus!

 

Reden voor mij om hier toch weer wat vaker rond te neuzen... :D

 

EDIT: ik besef dat het al een wat ouder draadje is, maar wou 't toch even kwijt...

www.beeweb.nl | internetconcepten en online magazines (www.kampeerzaken.nl, www.watersporters.info en www.outdoormania.nl)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

    Button 1
  • Wie is er online?
    6 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.