Is dit forum een overheidsinitiatief of een ondernemersinitiatief?

Aanbevolen berichten

Ik vind Higherlevel een prima initiatief en ik kan er niks negatiefs over opmerken. Een goed forum die ik zelfs aan mijn klanten, vaak startende ondernemers aanbeveel om te lezen. Het vergroot hun inzicht wat er leeft bij ondernemers en zij kunnen er veel nuttige informatie vinden. Voor alle mensen met de vele reusjes jullie verdienen ze echt! ;)

www.abcora.nl

Link naar reactie
HL is een budgetline

 

Erg oneens met deze.

Het is eerder een beetje een bizarre luchtvaartmaatschappij; de overheid betaalt het toestel maar de meeste piloten én eersteklas stewardessen/stewards verzorgen de passagiers alsof het de privéjet van Sjeik-el-P'oengenoeg betreft. ;D

En kleuters met snotneusjes krijgen toch nog heel lief een zakdoekje aangeboden.

 

 

Link naar reactie

Tja, bizar mag je het best noemen. Volgens mij de enige in zijn soort. Vooral de rolverdeling publiek/privaat is bijzonder zo niet bizar. Ik las laatst een verhaaltje van een slang die vriendschap had gesloten met een cavia die het als voer was aangerijkt. Ze sliepen broederlijk in elkaar gestrengeld. Dat is ook bizar. Mooi, maar bizar.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Tja, bizar mag je het best noemen. Volgens mij de enige in zijn soort. Vooral de rolverdeling publiek/privaat is bijzonder zo niet bizar. Ik las laatst een verhaaltje van een slang die vriendschap had gesloten met een cavia die het als voer was aangerijkt. Ze sliepen broederlijk in elkaar gestrengeld. Dat is ook bizar. Mooi, maar bizar.

 

Nils, ik weet dat jij mooie metaforen kunt bedenken voor hoe investeerders en entrepreneurs met elkaar omgaan, maar deze is het mooist.

 

 

 

Link naar reactie

Het is me duidelijk geworden dat de meeste reacties mijn meningen niet onderbouwen, prima, dat moet ook zo kunnen zijn!

Ook veel leuke reacties gezien, ik kan nl ook lachen, maar de krantenkop (is zojuist weggehaald?) is toch wel super!

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Het is me duidelijk geworden dat de meeste reacties mijn meningen niet onderbouwen, prima, dat moet ook zo kunnen zijn!

Ook veel leuke reacties gezien, ik kan nl ook lachen, maar de krantenkop (is zojuist weggehaald?) is toch wel super!

 

 

Maar volgens mij nog steeds in strijd met de regels ???

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
Ook veel leuke reacties gezien, ik kan nl ook lachen, maar de krantenkop (is zojuist weggehaald?) is toch wel super!

 

Goh, probeerden we het straatje schoon te poetsen om deze gedachtenwisseling niet eindeloos uit te spinnen (er word immers de draak gestoken met jouw vrees voor overheidsbetrokkenheid), ga je er zelf op door.

 

Nou moet ik weer op zoek naar dat krantenknipsel. ::)

Link naar reactie

Ik heb via een bron, die ik helaas niet prijs kan geven, vernomen dat het een sjaggeraar betreft, doet ook in 2ehands Ikea bankjes.

[edit] Dit is een onderonsje. Het gaat nadrukkelijk niet over doingbusiness.nl[/edit]

 

--

Maar even serieus (anders krijg ik op m'n falie van de offtopicpolitie) ... hoewel er misschien een iets te grote achterdocht aan de zorgen van doingbusiness.nl aan ten grondslag ligt is de combinatie natuurlijk wel iets om alert op te blijven. Het "inlijven" van rebellen kan een hele slimme zet zijn. In dit geval denk ik dat de samenwerking juist heel positief is, en laten we ook niet vergeten dat de overheid in dienst van ons optreedt (als het goed is, ahum ;-) dus dan is het allemaal al wat minder conspiracy theory achtig ;D

Link naar reactie

Hehe.. de "Witte Mol" :)

 

AIVD bericht dat hij zijn toevlucht heeft gezocht in een garage ergens tussen utrecht en amsterdam, en weigert deze te verlaten tot zijn naam gezuiverd is.

 

De mol zelf verzoekt ons voorlopig dagelijks een pizza en krat bier te doen bezorgen op bij intimi bekend onderduikadres ;)

Link naar reactie

Hehe.. de "Witte Mol" :)

 

AIVD bericht dat hij zijn toevlucht heeft gezocht in een garage ergens tussen utrecht en amsterdam, en weigert deze te verlaten tot zijn naam gezuiverd is.

 

De mol zelf verzoekt ons voorlopig dagelijks een pizza en krat bier te doen bezorgen op bij intimi bekend onderduikadres ;)

 

Iki bier!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

het is sowieso een forum waar men naar persoonlijke mening posts weghaalt.. dat is normaal en menselijk, maar wel vervelend.

 

Ik denk niet dat men hier posts weghaalt omdat men het er niet mee eens is. Alleen bijdragen worden weggehaald die niet mogen (vragen om investering b.v.) of die beledigend of aantoonbaar onjuist zijn. Ook van de post van een marketing scholier met voor de 87e keer dezelfde vraag mag m.i. best weggehaald worden.

 

 

Link naar reactie

het is sowieso een forum waar men naar persoonlijke mening posts weghaald.. dat is normaal en menselijk, maar wel vervelend.

 

Sorry G.Bos, dit is niet juist. Ongefundeerde verdachtmakingen, zoals je voorgaande post, worden na veel overleg wel eens verwijderd. Gewone meningen niet.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Man, je zou eens moeten weten hoeveel we heen en weer lullen als mods over wat leden online zitten te doen. Ik denk wel eens dat ik bij een jury-rechtspraak-sessie zit. En dus ja : ik vind dat we buitengewoon aardig en genuanceerd optreden.

 

Bedenk daarbij wel, dat wij in staat zijn om mensen te volgen over meerdere boards en onderwerpen. De meeste leden zitten op hooguit 2 of 3 boards. Loopt iemand te boel te verstieren op een ander deel van het forum, dan kan ik mij voorstellen dat je als gewoon lid schrikt als een mod iemand (eindelijk) een keer aanpakt in jouw onderwerp/board.

 

Op di tmoment kunnen we de jury-rechtspraak nog aan. Ik kan mij echter goed voorstellen dat het voor ons op een gegeven moment (gezien de groei bijv) boven het hoofd groeit en dat we dan strakker moeten optreden. We zitten maandelijks boven 1 miljoen hits, you know.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.