Ga naar inhoud
Geplaatst:

Roozeboos

Ik heb deze week al twee klanten niet kunnen benaderen met email.

Het emailtje komt terug, met een melding erbij dat de box vol is.

In beide gevallen is dit gekomen door een stroom aan spam mails.

 

Gaat dit nu erger worden? Zal het internet nu verdrinken in zijn eigen succes?

 

groet,

Chris

 

Featured Replies

Geplaatst:

renep

Het is inderdaad erger aan het worden de laatste maand(en). En een echte oplossing is nog niet in zicht.

Geplaatst:

GJ Bramer

Hallo,

 

Natuurlijk is dit wel een serieus probleem, maar de mailboxen zijn de afgelopen jaren enorm gegroeid en dus heb je al snel 1/2 gig aan ruimte bij je provider; vervolgens is het een kwestie van structureel opschonen en zorgen dat je niet te veel mail op de webserver laat staan.

Vervolgens ook goed spamfilters inzetten enzovoort.

Hoe vervelend ook: kwestie van informeren en opvoeden van gebruikers ..........en ondertussen heb ik weer eens her en der geschoond ; )

 

GJ

Geplaatst:

Katertje

 

Zal het internet nu verdrinken in zijn eigen succes

 

 

Ik zou spam toch niet meteen een succes willen noemen al ligt dat eraan vanuit welk oogpunt je het bekijkt. Als er simpelweg niemand meer op spammail zou reageren dan is het zo weg want dan levert het niets meer op. ;)

"The road to success is always under construction"

Geplaatst:

willemj

vervolgens is het een kwestie van structureel opschonen en zorgen dat je niet te veel mail op de webserver laat staan.

 

Ik heb een aparte box waar spam heen verhuist bij m'n provider. Deze wordt automatisch opgeschoond, dagelijks alle oude meuk er uit. Maar het is inmiddels zo erg dat die mailbox dus zelfs overliep van de week. M'n eigen mailbox heeft nog 90gig vrij dus die kan nog wel even ;D

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

In beide gevallen is dit gekomen door een stroom aan spam mails.

 

Klinkt niet alsof ze met enige regelmaat hun email ophalen...

Geplaatst:

Imola73

Ik merk dat ik tegenwoordig voor de efficiency gewoon de telefoon pak. Heb te vaak dat simpele vragen 3 keer over en weer gingen gedurende enkele dagen voor we eruit waren, kost je 1 minuut aan de telefoon: woord, wederwoord, even brainen en et viola: oplossing.

 

Groet, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Geplaatst:

msteer

Na de telefonische afstemming bevestig ik dan meestal wel weer de oplossing of afspraken per email.

Geplaatst:

djluc

Ik ook. Daarnaast vraag ik dit ook aan anderen als we telefonisch bespreken. Ik vind het handig om ook over een maand nog even die puntjes terug te kunnen zoeken.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.