Onlangs heb ik een BV opgericht. Enerzijds ben ik bezig met het opzetten van een bedrijf anderzijds gebruik ik de BV als stamrecht BV.Het startkapitaal bestaat o.a. uit een vergoeding van mijn ex werkgever.
Nu ben ik verplicht om een stamrechtovereenkomst te maken tussen mijn BV en mijn persoon als G.A.H. Wie kan mij helpen aan een voorbeeld stamrechtovereenkomst?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mcwp
mcwp
Beste leden,
Onlangs heb ik een BV opgericht. Enerzijds ben ik bezig met het opzetten van een bedrijf anderzijds gebruik ik de BV als stamrecht BV.Het startkapitaal bestaat o.a. uit een vergoeding van mijn ex werkgever.
Nu ben ik verplicht om een stamrechtovereenkomst te maken tussen mijn BV en mijn persoon als G.A.H. Wie kan mij helpen aan een voorbeeld stamrechtovereenkomst?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1205-voorbeeld-stamrechtovereenkomst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag