Heb al een tijdje een website die in essentie door een ontwerpstudio is ontwikkeld. Ik heb er de flash intro uitgesloopt omdat die veel mensen meteen wegjoeg. Ik heb hem zo proberen op te zetten dat mijn doelgroep meteen kan zien wat ik te bieden heb en als ze meer willen weten worden ze tot in detail op hun wenken bediend.
Gemiddeld worden 3 pagina's bezocht en is men enkele minuten op de site.
Scoor inmiddels redelijk in Google. Ook krijg ik veel trafic van special interest sites zoals caravans.net.
Mijn doelgroep (caravanners en camperaars) is gemiddeld 40+ en goed opgeleid.
Aan de ene kant zou ik hem wel wat "strakker" willen maar aan de andere kant is hij nu zo "eigen" dat hij juist wel bij een eenmanszaak past.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans v N
Hans v N
Geachte mede forum leden.
Heb al een tijdje een website die in essentie door een ontwerpstudio is ontwikkeld. Ik heb er de flash intro uitgesloopt omdat die veel mensen meteen wegjoeg. Ik heb hem zo proberen op te zetten dat mijn doelgroep meteen kan zien wat ik te bieden heb en als ze meer willen weten worden ze tot in detail op hun wenken bediend.
Gemiddeld worden 3 pagina's bezocht en is men enkele minuten op de site.
Scoor inmiddels redelijk in Google. Ook krijg ik veel trafic van special interest sites zoals caravans.net.
Mijn doelgroep (caravanners en camperaars) is gemiddeld 40+ en goed opgeleid.
Aan de ene kant zou ik hem wel wat "strakker" willen maar aan de andere kant is hij nu zo "eigen" dat hij juist wel bij een eenmanszaak past.
Wat vinden jullie?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12667-moderniseren-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag