Ga naar inhoud

shit, een andere starter was me voor

Geplaatst:

Pgerrits

Bericht verwijderd, door zichtbaarheid op google.

 

[titel aangepast - mod]

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Je moet je business plan pakken en updaten. Dan komt daar vanzelf uit of het nog nut heeft om door te gaan of niet. Je update dus je concurrentieanalyse, afzet enzovoorts.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

nonex.nl

De echte ondernemer is niet iemand met een idee, maar die een idee uitvoert. Concurrentie is er overal: marktplaats is heel bekend, speurders en tweedehands.nl ook, en toch komt iemand met gaspedaal.nl.

Geplaatst:

msteer

Ik zou de plannen bijstellen en doorgaan. In plaats van de enige in de markt heb je een concurrent, so what. Doe het iets anders en je bent toch uniek voor je klanten. Onderstreep het verschil in je communicatie. Neem alleen al het feit dat jullie een oerhollands bedrijf zijn...

Geplaatst:

Pgerrits

  • Auteur

Ten eerste bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch maar door ga. Iets sneller te werk gaan en wat aanpasssingen doorvoeren. Ik heb gezocht naar een positieve bril en heb deze gevonden. Mede dankzij jullie.

 

Het bedrijf wat elders is gestart maakt ook fouten. Voor mij is er ook bewijs geleverd dat investeerders het interessant vinden. (goed nieuws). Er is afname (goednieuws).

 

Ik zal sneller moeten gaan werken. Hopelijk denkt mijn waarde collega ook zo hierover.

Geplaatst:

walkon

Een goed besluit!

Als je er nu mee stopt krijg je onheroepelijk spijt. Ga ervoor en probeer jouw idee uniek in zijn soort te maken.

 

Laat juist deze 'tegenslag' positief werken.

Je moet er weer opnieuw over nadenken, waardoor je de kans krijgt er wellicht iets unieks aan toe te voegen waar je in eerste instantie niet over had nagedacht. Ga op zoek naar jouw USP en buit dit uit.

Dus: Plan bijstellen en doorgaan!

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Geplaatst:

perry

 

Waar concurrentie is, is in ieder geval een markt en vind er communicatie plaats, kan alleen maar wind mee geven, door gaan dus.

 

 

Perry

Geplaatst:

renep

Waar concurrentie is, is in ieder geval een markt

 

Althans, is er ten minste één andere partij die dat ook denkt ;)

Geplaatst:

PimEffting

Kun je die andere partij niet benaderen voor samenwerking?

Dat jullie Nederland doen in samenwerking met die partij?

Geplaatst:

TwaBla

Waarom zouden al die koffieketens ontstaan zijn, terwijl Starbucks een oogje op Europa had. Om overgenomen te worden natuurlijk!!!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Kramer013

Ik was juist blij toen ik er tijdens de opstartfase achter kwam dat er een ander bedrijf was dat hetzelfde deed...... ;)

 

Zoals Twalevel al zegt, het ligt aan je branche, maar je kunt ervoor gaan om een "prooi" te worden.

 

Verder niet te veel zorgen maken, iets meer tijd erin en gewoon van start gaan.

Hou hen nauwlettend in de gaten, bekijk hun werkzaamheden, dit kan je al wat "opstartproblemen" besparen.

 

 

www.playama.com

Geplaatst:

Annedien Hoen

Je benadering klinkt heel productgericht, maar juist in deze tijd kan je heel sterk op het merk gaan spelen. Dit onderscheidt je, zelfs met een niet erg onderscheidend product, van je concurrenten en geeft het een ongrijpbare meerwaarde ten opzichte van de andere spelers in de markt- als je dit goed aanpakt, uiteraard en je merk consistent en consequent blijft onderhouden. Je zult je dan wel in branding moeten verdiepen of hier een partij met die expertise voor in de arm moeten nemen, maar het is mede een 'patch' voor het probleem waar jullie je nu voor gesteld zien...

Geplaatst:

distefano

Concurrentie houd je scherp

Elke uitgang heeft een ingang....

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Waarom zou je moeten stoppen omdat er een concurrent op de markt komt? Zie het als een uitdaging. En als die concurrent ook startende is.. dan zijn de kansen van de concurrent ook toch niet perse direct stukke hoger dan jouw kansen op de markt..

 

Iig succes ermee :) en laat de moed niet zakken

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.