Ik ben een contract aangegaan met bedrijf X voor de bouw van een webwinkel op maat.
Dit contract is op 10 januari ' 08 getekend. In het contract staat vermeld dat de webwinkel binnen 6 tot 8 weken wordt opgeleverd. Tevens staat er dat dit een schatting is waar geen rechten aan kunnen worden verbonden.
Ik heb de garantie gekregen, dat op 21 februari de webwinkel zou worden opgeleverd. Dit heb ik zwart op wit staan in een mail.
Maar tot op heden ik schrijf nu 24 maart een maand na de deadline van de oplevering is de webwinkel nog steeds niet klaar.
Voor het niet halen van de deadline van 21 februari hebben ze een extra module aangeboden.
De webwinkel is mijn enige bron van inkomsten op dit moment. Omdat mij was belooft dat de webwinkel eind februari klaar zou zijn heb ik naast de al gedane inkopen, geïinvesteerd in een zomercollectie (met een marktwaarde van ongeveer 7000 euro) die half juli alweer in de uitverkoop gaat.
Ik heb meerdere keren mijn ongenoegen geuit, als ik bel wil de verantwoordelijke van het project mij niet spreken of is 'in bespreking'. Op mails wordt niet geantwoord. Ik ben allesbehalve een klant die zich koning voelt..
Op de website van bedrijf X staat letterlijk dat een webwinkel binnen 1-6 weken wordt opgeleverd, en ook nog eens dat afspraak is afspraak, de webwinkel wordt opgeleverd binnen de gestelde termijn.
Niet dus.....
Kan ik een schadevergoeding eisen voor de gelede schade voor elke dag dat de webwinkel niet open is voor het publiek en ik dus geld verlies... oftewel moet ik een advocaat in de armen nemen om dit vervelende voorval te regelen en zal ik daar baat bij hebben??
Wie helpt mij, een zeer stressvolle startende ondernemer...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
binkie
binkie
Wie kan mij advies geven over het volgende:
Ik ben een contract aangegaan met bedrijf X voor de bouw van een webwinkel op maat.
Dit contract is op 10 januari ' 08 getekend. In het contract staat vermeld dat de webwinkel binnen 6 tot 8 weken wordt opgeleverd. Tevens staat er dat dit een schatting is waar geen rechten aan kunnen worden verbonden.
Ik heb de garantie gekregen, dat op 21 februari de webwinkel zou worden opgeleverd. Dit heb ik zwart op wit staan in een mail.
Maar tot op heden ik schrijf nu 24 maart een maand na de deadline van de oplevering is de webwinkel nog steeds niet klaar.
Voor het niet halen van de deadline van 21 februari hebben ze een extra module aangeboden.
De webwinkel is mijn enige bron van inkomsten op dit moment. Omdat mij was belooft dat de webwinkel eind februari klaar zou zijn heb ik naast de al gedane inkopen, geïinvesteerd in een zomercollectie (met een marktwaarde van ongeveer 7000 euro) die half juli alweer in de uitverkoop gaat.
Ik heb meerdere keren mijn ongenoegen geuit, als ik bel wil de verantwoordelijke van het project mij niet spreken of is 'in bespreking'. Op mails wordt niet geantwoord. Ik ben allesbehalve een klant die zich koning voelt..
Op de website van bedrijf X staat letterlijk dat een webwinkel binnen 1-6 weken wordt opgeleverd, en ook nog eens dat afspraak is afspraak, de webwinkel wordt opgeleverd binnen de gestelde termijn.
Niet dus.....
Kan ik een schadevergoeding eisen voor de gelede schade voor elke dag dat de webwinkel niet open is voor het publiek en ik dus geld verlies... oftewel moet ik een advocaat in de armen nemen om dit vervelende voorval te regelen en zal ik daar baat bij hebben??
Wie helpt mij, een zeer stressvolle startende ondernemer...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15226-niet-naleven-contract-advocaat-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
61 antwoorden op deze vraag