Ik heb een eenmanszaak en momenteel doe ik de boekhouding via het excel bestand dat op zibb.nl beschikbaar is gesteld voor de boekhouding. Hierbij heb je alle posten op een rijtje en een verlies/winst rekening zit erbij. Toch wil ik de facturen, klanten, balans etc. eigenlijk in 1 handig programmaatje bijhouden. Ik heb al via Google en dit forum gezocht, maar daar kwam ik meestal net niet tegen wat ik zocht.
OS Financials
Micorsoft Office Accounting
ben ik o.a. tegengekomen als gratis software alleen voordat ik me ga verdiepen in een programma en alles ga invoeren, wil ik graag weten of mensen hier ervaring mee hebben of wat er wordt aangeraden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maarten Bruins
Maarten Bruins
Goedendag,
Ik heb een eenmanszaak en momenteel doe ik de boekhouding via het excel bestand dat op zibb.nl beschikbaar is gesteld voor de boekhouding. Hierbij heb je alle posten op een rijtje en een verlies/winst rekening zit erbij. Toch wil ik de facturen, klanten, balans etc. eigenlijk in 1 handig programmaatje bijhouden. Ik heb al via Google en dit forum gezocht, maar daar kwam ik meestal net niet tegen wat ik zocht.
OS Financials
Micorsoft Office Accounting
ben ik o.a. tegengekomen als gratis software alleen voordat ik me ga verdiepen in een programma en alles ga invoeren, wil ik graag weten of mensen hier ervaring mee hebben of wat er wordt aangeraden.
Ik hoor het graag, b.v.d.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15883-gratis-boekhoudprogramma/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag