Ik ben van plan om mijn eigen adviesbureau/Lean Consultancy op te starten en heb nog wat vragen. Op dit moment verdien ik erg goed.(rond 115K euro). Dit is tegelijk mijn issue. Ik kan nooit starten met dezelfde financiele situatie als ik op dit moment heb lijkt me. Tenzij ik een ondernemerstruuk mis waardoor ik EN kan starten met 1 of 2 klanten die mij per direkt zullen binnenhalen en waar mijn inkomen uit voort zal vloeien in het begin EN mijn maandelijks bedrag die ik nu netto binnenkrijg blijf houden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
masterlee
masterlee
Hallo,
Ik ben van plan om mijn eigen adviesbureau/Lean Consultancy op te starten en heb nog wat vragen. Op dit moment verdien ik erg goed.(rond 115K euro). Dit is tegelijk mijn issue. Ik kan nooit starten met dezelfde financiele situatie als ik op dit moment heb lijkt me. Tenzij ik een ondernemerstruuk mis waardoor ik EN kan starten met 1 of 2 klanten die mij per direkt zullen binnenhalen en waar mijn inkomen uit voort zal vloeien in het begin EN mijn maandelijks bedrag die ik nu netto binnenkrijg blijf houden.
Wie kan mij wat tips geven aub..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16244-van-loondienst-naar-eigen-zaak-zonder-inkomensverlies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag