Ik zit al een hele tijd met het idee te spelen om scripts te schrijven voor games. Niet de daadwerkelijke programmatuur, maar de storylines, plots en interface ideeën.
Het lijkt me een erg leuk creatief process om een game te ontwerpen (vanuit een concept oogpunt).
De bedoeling is om deze concepten later (proberen) te verpatsen aan de bouwers in de gaming industrie.
Lijkt het je leuk om mee te doen, laat me dat dan even weten.
Dankzij de creative genius van TwaLevel lijkt cutting-eggs.com me een fantastische naam :)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
Ik zit al een hele tijd met het idee te spelen om scripts te schrijven voor games. Niet de daadwerkelijke programmatuur, maar de storylines, plots en interface ideeën.
Het lijkt me een erg leuk creatief process om een game te ontwerpen (vanuit een concept oogpunt).
De bedoeling is om deze concepten later (proberen) te verpatsen aan de bouwers in de gaming industrie.
Lijkt het je leuk om mee te doen, laat me dat dan even weten.
Dankzij de creative genius van TwaLevel lijkt cutting-eggs.com me een fantastische naam :)
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
70 antwoorden op deze vraag