Ik ben benieuwd naar (slechte) ervaringen mbt ideal (of eventueel andere betalingen: paypal, pin etc), ik vraag dit omdat ik onlangs (probleem loopt nog) een klant had die betaald heeft met onze IDeal koppeling maar het geld is bij ons nooit aangekomen (transactie expired gaf het IDeal backend aan...) en wel bij de klant afgeschreven...
Het lijkt er op dat het geld op de tijdelijke tussenrekening van IDeal is terechtgekomen (674773837) en daar nog rond zweeft tussen het digitale 'geld'.
Gelukje is nu dat beide onze banken de Postbank is, alhoewel ze het ook voorelkaar krijgen (na ons verhaal gedaan te hebben) om je door te sturen naar de andere partij (van het "kastje naar de muur").
Dus de ene keer moet ik als ondernemer achter het probleem aan en de andere keer onze klant... nu hebben wij dit 'opgepikt' (lijkt mij wel zo netjes als 'winkel'), ik hoop binnenkort te horen te krijgen wat er nu 'mis' is gegaan.
Verder ben ik wel tevreden over IDeal, maar dit soort 'problemen' moeten niet te vaak voorkomen. Het kost bergen met tijd om dit met de bank op te lossen...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
je-r-oenie
Ik ben benieuwd naar (slechte) ervaringen mbt ideal (of eventueel andere betalingen: paypal, pin etc), ik vraag dit omdat ik onlangs (probleem loopt nog) een klant had die betaald heeft met onze IDeal koppeling maar het geld is bij ons nooit aangekomen (transactie expired gaf het IDeal backend aan...) en wel bij de klant afgeschreven...
Het lijkt er op dat het geld op de tijdelijke tussenrekening van IDeal is terechtgekomen (674773837) en daar nog rond zweeft tussen het digitale 'geld'.
Gelukje is nu dat beide onze banken de Postbank is, alhoewel ze het ook voorelkaar krijgen (na ons verhaal gedaan te hebben) om je door te sturen naar de andere partij (van het "kastje naar de muur").
Dus de ene keer moet ik als ondernemer achter het probleem aan en de andere keer onze klant... nu hebben wij dit 'opgepikt' (lijkt mij wel zo netjes als 'winkel'), ik hoop binnenkort te horen te krijgen wat er nu 'mis' is gegaan.
Verder ben ik wel tevreden over IDeal, maar dit soort 'problemen' moeten niet te vaak voorkomen. Het kost bergen met tijd om dit met de bank op te lossen...