Een eerste berichtje van mij hier, een vraag die al een tijdje speelt...
Ik ben bezig om een website op te zetten over een bepaald onderwerp, als het goed is zijn er erg veel Nederlanders die die site heel goed kunnen gebruiken. Een commercieel belang is er nog niet, misschien later :-) De domeinnaam die ik hiervoor heb gereserveerd ligt absoluut niet voor de hand, in de categorie "www.oudesokkenstinken.nl".
Als ik verder niets doe aan registratie of wat dan ook, is het dan mogelijk dat iemand anders bv 'oudesokkenstinken' als merk registreert en het mij lastig kan gaan maken? Of heb ik er iets aan om mijzelf als (voorbeeld) "oudesokkenstinken" bij de KvK in te schrijven?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Red Felix
Red Felix
Hallo allemaal,
Een eerste berichtje van mij hier, een vraag die al een tijdje speelt...
Ik ben bezig om een website op te zetten over een bepaald onderwerp, als het goed is zijn er erg veel Nederlanders die die site heel goed kunnen gebruiken. Een commercieel belang is er nog niet, misschien later :-) De domeinnaam die ik hiervoor heb gereserveerd ligt absoluut niet voor de hand, in de categorie "www.oudesokkenstinken.nl".
Als ik verder niets doe aan registratie of wat dan ook, is het dan mogelijk dat iemand anders bv 'oudesokkenstinken' als merk registreert en het mij lastig kan gaan maken? Of heb ik er iets aan om mijzelf als (voorbeeld) "oudesokkenstinken" bij de KvK in te schrijven?
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18036-noodzaak-tot-registreren-domeinnaam-als-merk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag