Hieronder mijn ervaring met het terug krijgen van mijn borg van regus, ik ben heel benieuwd of er meer mensen deze ervaring hebben of dat ik toevallig pech heb.
+/- juni eindigt mijn overeenkomst
augustus krijg ik een credit factuur voor mijn borg
september neem ik eens contact op waar de betaling blijft (ja sorry wij hebben geen bankrekeningnummer ::) )
Oktober we hebben een verkeerde credit factuur gestuurd
November, geen reacties eer op tel / mail
Roept u maar
P.s.
Het gaat niet om een schokkend bedrag maar ik was eigenlijk al gewaarschud door een vriendje / ex -regus medewerker;
"Voor wat bereft de borg.......die moeten ze binnen 60 dagen na afloop overeenkomst terug betalen. Daar moet je meestal nog wel een keer om vragen, dus let daar in ieder geval goed op! "
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Iwan van Geelen
Hieronder mijn ervaring met het terug krijgen van mijn borg van regus, ik ben heel benieuwd of er meer mensen deze ervaring hebben of dat ik toevallig pech heb.
+/- juni eindigt mijn overeenkomst
augustus krijg ik een credit factuur voor mijn borg
september neem ik eens contact op waar de betaling blijft (ja sorry wij hebben geen bankrekeningnummer ::) )
Oktober we hebben een verkeerde credit factuur gestuurd
November, geen reacties eer op tel / mail
Roept u maar
P.s.
Het gaat niet om een schokkend bedrag maar ik was eigenlijk al gewaarschud door een vriendje / ex -regus medewerker;
"Voor wat bereft de borg.......die moeten ze binnen 60 dagen na afloop overeenkomst terug betalen. Daar moet je meestal nog wel een keer om vragen, dus let daar in ieder geval goed op! "